تیم ملی تکواندو به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت

تیم ملی تکواندو به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت
در پایان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب 5 مدال رنگارنگ بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام پس از 3 روز جدال 267 تکواندوکار از 34 کشور در سالن «پوتوا» هوشیمینه دقایقی پیش به پایان رسید و تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، 3 برنز و 37 امتیاز توانست عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به نام خود ثبت نماید.
تیم‌ملی کره‌جنوبی با 2 طلا، 3 برنز و 42 امتیاز قهرمان شد،؛ تیم ازبکستان با یک طلا، یک نقره، 2 برنز و 32 امتیاز سوم شد و تیم قزاقستان نیز یک طلا، یک نقره، یک برنز و 31 امتیاز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.
تیم ملی مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، امیرمحمد بخشی ، مهدی خدابخشی، پوریا عرفانیان و سعید رجبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که بخشی بر سکوی قهرمانی ایستاد، عاشورزاده نایب قهرمان شد، هادی‌پور، خدابخشی و رجبی نیز به مدال برنز رسیدند.
همچنین ابراهیم صفری ، سروش احمدی، محمدسالار، مهدی جلالی، احمد محمدی و سجاد مردانی نفراتی بودند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت کرده بودند و مدال آنها تنها در کارنامه ورزشکار ثبت می‌شد که احمدی و جلالی به مدال نقره رسیدند و محمدی سوم شد.
اما ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی ، هانیه اخلاقی و زهرا پوراسماعیل ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل داده بودند که کیانی به مدال نقره رسید و علیزاده و پوراسماعیل بر سکوی سومی ایستادند.
هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.