اتوبوس های شهری آماده خدمات دادن به علاقمندان جهت دیدن مسابقات بازیهای آسیایی

اتوبوس های شهری آماده خدمات دادن به علاقمندان جهت دیدن مسابقات بازیهای آسیایی
دولت اندونزی اتوبوس هایی برای شهروندان این کشور در نظر گرفته است تا کار حمل و نقل کسانی که می خواهند بازیهای آسیایی را ببینند راحت کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛انیس باسودن فرماندار جاکارتا پایتخت اندونزی در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:به منظور آرامش و آسایش شهروندان اندونزیایی اتوبوس هایی را در نظر گرفته است تا علاقمندان به ورزش برای رفتن به سالن ها و ورزشگاه ها راحت باشند.

وی همچنین تاکید کرد که در حال حاضر دولت اندونزی ایستگاه هایی را برای این اتوبوس ها در نظر گرفته است.

باسودن گفت:شهروندان برای رفتن به محل بازیها می توانند خودرو خود را در جایی نگه داشته اما پس از آن نباید نگران رفتن به ورزشگاه باشند چرا که این اتوبوس ها در اختیار آنها خواهد بود. فرماندار جاکارتا توضیح داد که دو منطقه برای مردم در نظر گرفته شده است منطقه اول کسانی که خارج از جاکارتا زندگی می کنند و مردمی که ساکن جاکارتا هستند و به خصوص کسانی که نزدیک ورزشگاه خانه دارند نبایستی نگران وضعیت حمل نقل باشند.

به زودی دفتر حمل و نقل شهری جاکارتا اعلام خواهد کرد که مردم در چه مکان هایی می توانند وسایل نقلیه خود را پارک کرده و با دسترسی به اتوبوس های در نظر گفته شده به ورزشگاه ها و سالن های ورزشی بروند.» هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا 2 سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.