لیلا ابراهیمی:در مسابقات داخل سالن تهران رکورد 1500 و 3هزار متر خود را جابجا خواهم کرد

لیلا ابراهیمی:در مسابقات داخل سالن تهران رکورد 1500 و 3هزار متر خود را جابجا خواهم کرد
در حال حاضر در وضعیت بدنی خوبی هستم و خود را برای انتخابی اواسط بهمن ماه آماده می کنم تا بتوانم در مسابقات داخل سالن آسیا که اسنفند ماه در تهران برگزار می شود حاضر شوم.
لیلا ابراهیمی دونده  دو 1500 و 3هزار متر تیم ملی بانوان کشورمان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت:توی این چند سال اخیر رکوردهای خوبی بدست آوردیم و حتی توانستیم در مسابقات داخل سالن ویتنام مطلوب عمل کنیم اما واقعیت آنست که دوندگان دیگر کشورها به سرعت در حال پیشرفت بوده وحضور فراوان نمایندگان چین، هند و بازیکنان اتیوپیایی و یا کنیایی اصل برخی کشورهای عربی رقابت ها را سخت تر از گذشته کرده است.
وی ادامه داد:تمام تلاشم اینست که در مسابقات داخل سالن تهران رکورد 1500 و 3 هزار متر خود را ارتقا دهم تا همچنین بتوانم در مسابقات آزمایشی قطر که کسب رکورد برای مسابقات قهرمانی جهان است حضور یابم.
ابراهیمی در پاسخ به این سئوال که آیا برای گوانگژو می توان امیدوار به کسب مدال در قسمت دو ومیدانی بانوان بود گفت:درست است که  برای حضور در این رقابتها باید خود را به حد نصاب لازم برسانیم ولی این یک واقعیت است که رکوردها دائما در حال افزایش است مثلا به آن رکوردی که در داخل سالن ماکائو طلا دادند در ویتنام با آن رکورد برنز هم نمی شد داد این نشان می دهد کشورهای بسرعت در حال رشدند به همین دلیل نمی توان به رغم اینکه دوندگان بانوان کشورمان طی سالهای اخیر بسیاری از رکوردهای را جابجا کردند حرف از کسب مدال زد.
ابراهیمی در پایان تصریح کرد:قرار بود امسال در دو 800 متر هم حضور داشته باشم که به دلیل تمرکز بر روی دو 1500 متر و 3هزار متر نتوانستم به این امر بپردازم در واقع فرصتی هم نبود ولی از سال آینده در 800 متر هم شرکت می کنم.
۱۷ دی ۱۳۸۸ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.