تنها نماینده تیم ملی نوجوانان کاراته در لیگ‌جهانی؛عرفان داودی: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا دارم

تنها نماینده تیم ملی نوجوانان کاراته در لیگ‌جهانی؛عرفان داودی: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا دارم
کاراته کای نوجوان اعزامی به لیگ جهانی بلغارستان گفت: در سال جدید تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا دارم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته،عرفان داودی به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی نفر اول وزن منهای ۶۳ کیلوگرم رده نوجوانان بودم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را بدست آورم.
داودی که دو هفته پیش در اوکیناوا ژاپن به مقام قهرمانی آسیا دست یافت، در ادامه گفت: در تاتامی صوفیه تنها به قرار گرفتن بر سکوی اول فکر می کنم، بنابراین اصلا به قرعه و اینکه با چه حریفانی باید مبارزه کنم برایم‌اهمیتی ندارد.
عرفان داودی افزود: البته به دلیل اینکه هنوز به شرایط سنی جوانان نرسیده ام، در بلغارستان در رده نوجوانان به میدان می روم و در صورت کسب مدال در رنکینگ امتیاز کمی کسب می کنم که برای حضور در المپیک بوینس ایرس کافی نیست.
وی با اشاره به اینکه در مسابقات کسب سهمیه المپیک کرواسی در رده سنی جوانان مبارزه خواهد کرد، گفت: تمام رقبایم یک رده از من بالاتر رفته و در بخش جوانان در صوفیه به میدان می روند. اینکه در آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک جوانان که در کرواسی برگزار می شود، من به میدان می روم یا ملی پوش دیگری به نظر سرمربی تیم ملی مربوط می شود. در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم‌ مسابقات بلغارستان است و اینکه بتوانم نماینده شایسته ای برای کاراته کشورم باشم. همین اینکه به عنوان تنها عضو تیم‌ملی نوجوانان برای لیگ جهانی انتخاب شدم، برایم افتخار بزرگی است و احساس فوق العاده خوبی دارم.

۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.