جهت برگزااری بازیهای المپیک دانشجویان؛ناپولی به دنبال 10 هزار نیروی داوطلب

جهت برگزااری بازیهای المپیک دانشجویان؛ناپولی به دنبال 10 هزار نیروی داوطلب
کمیته برگزار کنننده بازیهای تابستانی یونیورسیاد 2019، 10 هزار نیروی داوطلب استخدام می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم میزبانی مسابقات تابستانی یونیورسیاد 2019 ناپولی ایتالیا، با راه اندازی کمپینی به دنبال استخدام 10 هزار نیروی داوطلب است. این طرح از روز گذشته آغاز شده و داوطلبان و علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این رقابتها فرم درخواست داوطلبی را پر کنند.

داوطلبان بایستی در دهکده بازیها و همچنین به عنوان نماینده این رقابتها به ورزشکاران، مربیان، تماشاگران خدمات لازم را ارائه کنند. این برنامه برای شهروندان ایتالیایی که از آوریل سال آینده 18 ساله می شوند در نظر گرفته شده و این افراد بایستی 5 روز در هفته را در طول مدت این بازیها در دسترس باشند.

تعدادی از ورزشکاران ایتالیایی شرکت کننده در رقابتهای تابستانی یونیورسیاد 2017 که در تایپه برگزار شد از جمله «ماسیمیلیانو ماندیا» قهرمان تیراندازی با کمان به عنوان اولین نفر به استخدام این طرح در آمده است. تاکنون تاریخی برای پایان ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته نشده تا مسوولان برگزاری این رقابتها بتوانند 10 هزار نفر مورد نظر را انتخاب کنند. شعار در نظر گرفته شده برای برنامه داوطلبان «به ما بپیوندید و جهان را ببینید» انتخاب شده است. بازیهای تابستانی یونیورسیاد ناپولی از تاریخ 3 تا 14 جولای در این شهر برگزار می شود.

۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.