شعبانیان: امیدوارم شاگردانم نتایج خوبی در قهرمانی آسیا کسب کنند

شعبانیان: امیدوارم شاگردانم نتایج خوبی در قهرمانی آسیا کسب کنند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر زیر 17 سال ایران از روش برگزاری دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد.
شعبانیان با اشاره به برگزاری جلسه تنیکال میتینگ درباره این جلسه گفت: «طبق روال در این جلسه قوانین داوری، شرایط مسابقه و قوانین مسابقات اعلام شد.» سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران با اشاره به روش برگزاری مسابقات ادامه داد: «به نظر من امسال مسابقات به روش بسیار خوبی برگزار می‌شود. تقسیم 6 تیم برتر رنکنیگ در 2 گروه A و B باعث می‌شود تیم‌هایی که در رنکینگ پایین‌تری قرار دارند در شروع مسابقه با تیم‌های قوی رو در رو نشوند. برگزاری مسابقات با این روش بخصوص در رده سنی نوجوانان بسیار مناسب است. با این روش هم بازیکنان تیم‌ها بهتر دیده می‌شوند و هم تیم‌ها فرصت بیشتری برای کسب نتایج بهتر در جریان مسابقه دارند.» او با ابراز رضایت از شرایط میزبانی افزود: «تاکنون میزبانی رقابت‌ها خوب بوده و مشکلی از این بابت نداریم. شرایط اسکانی و اسکان تغذیه تیم خوب است و بچه‌ها از روحیه بالایی برخوردارند. به جز سالن تمرینی که البته مشکل تازه‌ای نیست. همواره سالن‌های تمرینی تایلند گرم است.» جلسه افتتاحیه با حضور 12 تیم برگزار شد. در این جلسه اعضای کادرفنی تیم‌های درحالی معرفی شدند که یک نکته توجه سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران را به خود جلب کرد: «نکته‌ای که به شخصه برایم جالب بود این‌که خانم چن می چینگ کاپیتان اسبق تیم ملی قزاقستان امسال به عنوان سرمربی تیم ملی چین‌تایپه انتخاب شده بود. ضمن این که دستیار سرمربی تیم‌های ملی نیوزیلند و قزاقستان هم خانم بودند. از نظر من این مسئله اتفاق مثبت و قابل تاملی است.» او همچنین ابراز امیدواری کرد شاگردانش موفق به کسب نتایجی خوبی در جریان این رقابت‌ها شوند: « امیدوارم بازیکنانم با توجه به تلاش خودشان و زحماتی که کادرفنی برایشان کشید، بتوانند نتایج خوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کنند.»
گفتنی است تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که در گروه C رقابت‌های قهرمانی آسیا- تایلند با نیوزیلند و استرالیا هم‌گروه است، 31 اردیبهشت ماه در اولین دیدار خود به مصاف نیوزیلند می‌رود.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.