دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
بعد از ظهر امروز دکتر صالحی امیری به همراه اعضای هیت رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مهندس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به اهمیت و نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی و برنامه های کمیته ملی المپیک در حمایت از تیمهای اعزامی به بازیهای المپیک و بازیهای آسیایی و دیگر رقابتهای زیر مجموعه IOCو OCA از حمایت های دولت از ورزش تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا دیگر نهادها و سازمانهای کشور که از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خوبی در زمینه ورزش برخوردارهستند بتوانند نقش قابل توجهی در این زمینه و همکاری با کمیته ملی المپیک ایفا نمایند.
همچنین رئیس کمیته ملی المپیک خواستار حمایت وزارت ارتباطات با تحت پوشش قرار دادن و یا استخدام قهرمانان المپیک و جهان شد و  خواستار تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد در حمایت همه جانبه از ورزش قهرمانی شد .
در ادامه مهندس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ضمن اشاره به این موضوع که خود بطور حرفه ای ورزش را دنبال و در رشته های جودو  و فوتبال فعالیت داشته است موفقیت های ورزش بانوان کشورمان در رویدادهای اخیر را تبریک گفته و عنوان داشت: بدون تردید وزارت ارتباطات تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود را برای حمایت از ورزش بکار خواهد برد و رویکرد مثبتی هم برای جذب قهرمانان ورزشی دارد.
در این نشست مقرر شد تا جلسات متعدد دیگری بین مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ارتباطات در زمینه کمک به ورزش قهرمانی و پیگیری تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و خدمات قابل ارائه انجام پذیرد.
در دیدار امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات دکترصالحی امیری (رئیس)، شاهرخ شهنازی (دبیرکل)، طاهره طاهریان، فضل الله باقرزاده، علیرضا رحیمی، مجید کیهانی، مجید شایسته، علی دادگر و هادی ساعی حضور داشتند.



۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.