لوزان میزبان نشست esport

لوزان میزبان نشست esport
مدیران و دست اندرکاران جلسه بازیهای esport به میزبانی کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوییس ماه جولای به منظور ادامه سازماندهی گفتگو با صنعت بازیهای کامپیوتری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جزئیات بیشتری هنوز درباره این نشست منتشر نشده است. اما توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک می گوید که جلسه یک روز در نیمه دوم ماه جولای و با اعضای انجمن جهانی فدراسیون های بین المللی ورزشی برگزار می شود.

توماس باخ در گفتگو با اسپورت اینترن که از شبکه اسپورت یک پخش می شد گفت:بازیهای esport هیجان انگیز بوده و در بین میلیون ها نفر از جوانان سرتاسر جهان رشد داشته و محبوب است.

او گفت:جنبش المپیک نمی تواند چنین پدیده هایی را نادیده بگیرد. اما زمان زیادی طول می کشد که بتوان آنها را وارد بازیهای المپیک کرد.» رییس کمیته بین المللی المپیک تاکید کرد که ورود به بحث و گفتگو درباره این صنعت و سرمایه داران آن یکی از ضروریات است. آوریل سال 2017 توماس باخ اعلام کرده بود که این رقابتها می توانند در لیست رزرو ورودی به بازیهای المپیک قرار بگیرند چرا که از نظر ارزشی توانسته اند که مسوولان را قانع کنند اما او اعلام کرده بود که بر شرایط رشد و توسعه آنها همچنان نظارت خواهد کرد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.