نمایشگاه المپیک 2018 در چین برگزار می شود

نمایشگاه المپیک 2018 در چین برگزار می شود
نمایشگاه المپیک 2018 به دلیل المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 پکن با عنوان «شهرهای دو المپیک» برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛همچنین قرار است همچون پکن پایتخت چین، در شهر شانگهای این کشور که یکی از شهرهای مهم چین است، هم در ماه آگوست نمایشگاه المپیک برگزار شود.

این نمایشگاه به مناسبت دهمین سال میزبانی پکن برگزار می شود. پکن در سال 2008 میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی بود و چهار سال آینده نیز میزبانی المپیک و پارالمپیک زمستانی را به عهده دارد. موضوع این نمایشگاه براساس شهرهای میزبان و یا شهرهایی که قرار است میزبانی را تقبل کنند بنا شده تا مراسم جشن و شادی در آنها برپا شود.

خبرگزاری شین هوا تاثیر مثبت بومی، تغییرها و نوآوری هایی که المپیک با خود به همراه دارد، توسعه کشور میزبان، ساخت و سازهای شهری و اقتصاد اجتماعی از جمله تاثیرات مثبتی هستند که این خبرگزاری درباره این نمایشگاه ها به آن اشاره می کند.

پکن اولین شهری است که هم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی و هم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی را به عهده داشته است. نمایشگاه المپیک پکن 2018، 8 آگوست در مرکز نمایشگاه های پکن با موضوع میراث المپیک، المپیک و هنر، المپیک و هوش وسیع، راه اندازی بازیهای المپیک زمستانی، جاده ابریشم و المپیا، المپیک و چین و حامیان مالی المپیک برگزار می شود.

همچنین قرار است در حاشیه این نمایشگاه پروژه هایی شامل المپیک و مد و المپیک و کودکان و المپیک و علوم ورزشی و المپیک و بازارهای بورس برگزار شود و کارگزاران بورس می توانند اطلاعات و دانش خود را با دیگران تقسیم کنند.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.