کمک هوایی خطوط مسافری ژاپن به توکیو 2020

کمک هوایی خطوط مسافری ژاپن به توکیو 2020
خط هوایی ژاپن JAL اعلام کرد در نظر دارد بودجه ای به عنوان کمک و پیش بینی هزینه های در نظر گرفته نشده برای کاهش بودجه هزینه های بازیهای 2020 به کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 کمک کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این خط هوایی در بیانیه ای اعلام کرد از ماه جولای امسال یک خط هوایی مسافت طولانی بین فرودگاه بین المللی «ناریتا»ی توکیو به شهرهای مهم آسیا، آمریکا و اروپا برای بازیهای توکیو 2020 راه اندازی می کند.

رییس خط هوایی JAL «یوجی آکاساکا» در کی کنفرانس خبری به آژانس خبری کیودو نیوز گفت:ما می خواهیم نقش مهمی در سفر مسافران خارجی به توکیو به عهده داشته باشیم.» بودجه شرکت این خط هوایی در بازار بورس شرکت های هواپیمایی تاکنون منحصر به 3/33 (سی و سه درصد) در خط هوایی جت استار ژاپن بوده که با شرکت هوایی «کونتاس» استرالیا نیز همکاری می کند.

جت استار ژاپن فقط پرواز های داخلی و پروازهای بین المللی مسافت کوتاه بین ژاپن و شهرهای آسیایی را انجام می دهد. در ماه ژوئن سال 2015 کمیته برگزار کننده بازیهای توکیو 2020 اعلام کرد JAL و All Nippon Airways (ANA) اولین شرکای این بازیها تحت عنوان «خدمات حمل و نقل مسافران هوایی» هستند. براساس گزارش رسانه های داخلی ژاپن کاهش هزینه های بلیت تا 10 درصد باعث رشد مسافران تا 30 درصد در آینده نزدیک می شود.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.