دو نامزد برای کمیته ملی المپیک روسیه انتخاب شدند

دو نامزد برای کمیته ملی المپیک روسیه انتخاب شدند
استانیسلاو پوزدیانکوف و الکساندر پوپوف به عنوان دو کاندیدای نامزی ریاست کمیته ملی المپیک روسیه انتخاب شده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛الکساندر ژوکوف رییس فعلی کمیته ملی المپیک روسیه اعلام کرده است که در انتخابات ماه آینده این کمیته شرکت نخواهد کرد.

ژوکوف تایید کرده است که در این پست یعنی ریاست کمیته ملی المپیک روسیه نخواهد ماند و بدین ترتیب عضویتش در کمیته بین المللی المپیک نیز به طور رسمی و خودکار روز 29 ماه می را از دست خواهد داد. ژوکوف در عوض بر معاونت ریاست اول مجلس دومای روسیه تمرکز خواهد کرد. یوزدیانکوف که یکی از پنج معاون کمیته ملی المپیک روسیه نیز هست علاقه بسیاری برای ریاست این کمیته دارد.

مرد 44 ساله ورزش روسیه در چهار دوره بازیهای المپیک و در 10 دوره مسابقات قهرمانی جهان شمشیربازی شرکت کرده است. رقیب او نیز پوپوف نیز در المپیک های 1992 بارسلونا، و 1996 آتلانتا در مسابقات شنای 50 و 100 متر شرکت کرده است. پوپوف همچنین در سال 2016 پس از اینکه 16 سال عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک بود، به عضویت افتخاری این کمیته در آمد. روز گذشته اتحادیه تیراندازی روسیه اعلام کرده بود که بهترین فرد برای ریاست کمیته ملی المپیک روسیه کسی نیست جز الکساندر پوپوف چرا که او دانش و مدیریت ورزشی را به خوبی می داند. انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک روسیه روز 29 ماه می در مسکو برگزار می شود.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.