بازدید دکتر سجادی از تمرینات مشترک تیم ملی واترپلو ایران و چین

بازدید دکتر سجادی از تمرینات مشترک تیم ملی واترپلو ایران و چین
دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور در اردوی تیم ملی واترپلو از تمرینات مشترک تیم ملی ایران و چین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا که طی روزهای گذشته به همراه وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی بوکس،تکواندو،وزنه برداری و ووشو بازدید کرده بود عصر روز گذشته با حضور در سالن 9 دی از تمرینات آماده سازی تیم ملی واترپلو ایران و چین دیدن کرد.
تیم ملی واترپلو چین که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می کند  در حال حاضر در اردوی مشترک با تیم ملی واترپلو کشورمان بسر می برد که دکتر سجادی با حضور در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی از نزدیک شاهد اردو مشترک و دیدار دوستانه واترپلوی ایران و چین بود. دکتر سجادی ضمن گفت و گو با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ، روند آماده سازی تیم را در آستانه حضور در این بازی ها بررسی کرد.
تیم ملی واترپلو ایران پیش از این ، اردو خود را همزمان با تعطیلات نوروزی ۱۳۹۷ در استخر ۹ دی مجموعه شهید شیرودی آغاز و در دو مرحله اردو برون مرزی در کشور‌های ایتالیا و چین پشت سر گذاشته بود. قرار است مردان واترپلو ایران دو برنامه تدارکاتی هم در کشورهای صربستان و سنگاپور را پشت سر بگذرانند تا با آمادگی کامل راهی جاکارتا ۲۰۱۸ شوند.
تیم ملی واترپلو ایران و چین از هفته گذشته در اردو مشترک آماده سازی قبل از بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در تهران به سر می‌برند. این سومین مرحله از برنامه های آماده سازی واترپلو ایران برای حضور موفق در جاکارتا ۲۰۱۸ است.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.