بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران از اردوی تیم های ملی وزنه برداری و ووشو

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران از اردوی تیم های ملی وزنه برداری و ووشو
عصر امروز دکتر صالحی امیری به همراه دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا،دکتر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و کیکاووس سعیدی ذیحساب و خزانه دار کمیته، از اردوی تیمهای ملی وزنه برداری و ووشو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی وزنه برداری، علی مرادی رئیس فدراسیون  ضمن اشاره به جایگاه وزنه برداری ایران  در گذشته و حال عنوان داشت: با حمایت دکتر صالحی امیری و دکتر سلطانی فر آوردگاه بزرگ آسیایی جاکارتا را  پیش رو داریم و تمام تلاش ما اینست تا تیمی قدرتمند راهی این رقابتها کرده و نتایجی بهتر از ادوار گذشته در بازیهای آسیایی بدست آوریم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا در اردوی تیم ملی ابراز داشت :بدون تردید این بازدیدها بر روحیه ملی پوشان کشورمان برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی خواهد افزود تا جدای از موفقیت در بازیهای آسیایی بتوانند در رقابتهای جهانی هم با حضور قدرتهای جهانی از عنوان قهرمانی گذشته خود دفاع کنند.
سپس دکتر صالحی امیری ضمن قدرداتی از زحمات مسئولین فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان تیم ملی وزنه برداری ابراز داشت:به همه شما عزیزان خسته نباشید می گویم  به قهرمانان امروز تیم ملی و قهرمانان دیروز که در سالن حضور دارند و جزو سرمایه های این رشته محسوب می شوند. در واقع قهرمانان این رشته جزو الگوی جوانان ما محسوب می شوند و اگر قرار است الگوی خوبی به جوانانمان معرفی کنیم این الگوها از بین همین قهرمانان برخواهند خواست و شما می توانید الگوی اخلاقی توام با افتخار آفرینی برای جوانان این سرزمین باشید.
وی بیان کرد:وزنه‌برداری درختی است که از سال ۱۹۴۸ تاکنون دارد میوه می‌دهد. من این قهرمانان را که می‌بینم احساس غرور می‌کنم. بگذارید از بهداد مثال بزنم که با او رفیق هستم. البته سهراب و کیانوش و بقیه وزنه‌برداران را هم دوست دارم اما زمانی که در المپیک لندن سلیمی قهرمان شد شاید ۳۰ تا ۴۰ میلیون نفر پای تلویزیون بودند که ببینند او چه نتیجه‌ای می‌گیرد. من آمده‌ام که اگر اعتباری دارم برای ورزش بگذارم و قول می‌دهم که وضع وزنه‌برداری بهتر از پارسال خواهد شد و در این مورد شک نکنید. قرار است برای وزنه‌برداری تجهیزات جدیدتری خریداری شود.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: اما مهم‌تر از مدال طلا برای ما سلامتی وزنه‌برداران است. ما هم قول می‌دهیم که حتما کمک کنیم و این وظیفه ما است و منتی نمی‌گذاریم و اگر کمبودی وجود داشته باشد حتما می‌نشینیم و حل می‌کنیم نگرانی نداشته باشید.
صالحی امیری هم‌چنین گفت: تحلیل ما در کمیته ملی المپیک این است که وزنه‌برداری درخشش جدیدی خواهد داشت و فدراسیون طلایی ما است. باید بیش‌تر بر روی آن سرمایه‌گذاری کنیم و به نیازهای آن‌ بیش‌تر توجه کنیم. جلساتی را با رییس فدراسیون در آستانه بازی‌های آسیایی داشته‌ایم برای این که نیازهای اولیه وزنه‌برداری تامین شود.
بهداد سلیمی، سعید علی حسینی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، علی هاشمی، محمدرضا براری، علیرضا سلیمانی، محسن بهرام‌زاده، ایوب موسوی، سعید محمدپور، پیمان جان، علی میری، مجید عسگری و علی مکوندی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بودند.
بعد از بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر سجادی با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات تیم ملی ووشو دیدن کرد.
در ابتدا دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ضمن خوشامد گویی به رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:دکتر صالحی امیری از سرمایه های مدیریتی کشور بوده و حضور وی در راس کمیته ملی المپیک بدون تردید می تواند اسباب خیر برای ورزش کشور گردد.
وی ضمن تشریح برنامه های تیم ملی ووشو ابراز داشت:در حال حاضر در اردوی تیم ملی ووشو نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند که تیم ملی اندونزی هم یک ماهی در اردوی تیم ملی با بزرگسالان تمرین خواهند کرد و در اردو حضور دارند که البته بعد از رقابتهای آسیایی، تیم های ملی رده های سنی عازم رقابتهای جهانی برزیل خواهند شد.
رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد:تمام تلاش ووشو موفقیت در بازیهای آسیایی جاکارتا است و قطعا به این هم دست خواهیم یافت.
سپس دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از زحمات دکتر علی نژاد برای موفقیت ووشو ابراز داشت:آقای علی نژاد از سرمایه های ورزش کشور بوده و بخوبی بر روند رو به رشد ووشو با مدیریت ایشان اطلاع دارم وبا توجه به پست مهمی که دارند در فدراسیون جهانی هم تاثیر گذارند و احترام زیادی برایشان قائلیم چرا که جزو روسای قدرتمند ماست.
وی ادامه داد:آمدیم تا به شما جوانان آینده ساز کشور و کادر فنی خسته نباشید بگوییم و عنوان کنیم که قدرشناس تلاشهای شما عزیزان برای موفقیت کاروان کشورمان در بازیهای آسیای هستیم. یقین داریم که ووشو در جاکارتا خواهد درخشید و با توجه به کارهای بنیادی و ریشه ای که در ووشو شده است تا سالیان سال این رشته می تواند برای کشورمان افتخار آفرینی کند.
رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه تصریح کرد:امروز اگر از تختی در ورزش یاد می شود فقط بخاطر مدالهای او نیست بلکه بخاطر روحیه جوانمردی است لذا جدای از مدال آوری سلامتی شما ورزشکاران برایمان از اهمیت بسزایی برخوردار است بعد اخلاقی و معنوی شما قهرمانان که برای دیگر جوانان الگو محسوب می شوید اهمیت بسیاری دارد.


۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.