بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی بوکس و تکواندو

بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی بوکس و تکواندو
صبح امروز دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن شماره 9 و سالن تمرینات تکواندو آکادمی ملی المپیک از اردوی تیمهای ملی بوکس و تکواندو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در بازدید از اردوی تیم ملی بوکس که دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا،مهندس شهنازی دبیر کل کمیته، دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و طالبی نائب رئیس فدراسیون بوکس حضور داشتند حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی جاکارتا پرداخت و گفت:تیم ملی بوکس کشورمان با حداکثر آمادگی راهی بازیهای آسیایی جاکارتا شده و فدراسیون در این زمینه نهایت تلاش خود را با برگزاری اردوهای منظم و دیدارهای تدارکاتی انجام خواهد داد.
سپس اکبراحدی سرمربی تیم ملی بوکس نیز ضمن ارائه گزارش وزن به وزن و نتایج مشتزنان تیم ملی در تورنمنت های مختلف ابراز امیدواری کرد تا مشتزنان جوان و آینده دار کشورمان بتوانند نتایج در خوری در جاکارتا کسب کنند.
وزیر ورزش و جوانان در خاتمه بازدید از اردوی بوکس،گفت: ما به آینده بوکس خوشبین هستیم زیرا معتقدیم بوکس مانند سایر رشته ها، حیات جدیدی را در دوران فعالیت جدید خود آغاز کرده است.
وی افزود: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همه توان خود را صرف می کنند تا با فراهم کردن شرایط لازم زمینه حضور موفق کاروان ایران را در بازی های آسیایی فراهم کند.
سلطانی فر گفت: نوجوانان و جوانان علاقه مند به بوکس داریم که باید زمینه حضور آنها را در میدان رقابت فراهم کنیم. امیدواریم این تیم جوان و با انگیزه نتایج خوبی در جاکارتا کسب کند و مقدمه درخشش در المپیک 2020 شود.
بعد از بازدید از اردوی تیم تیم ملی بوکس دکتر سلطانی فروزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک با رئیس، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تکواندو دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی و اعزام تکواندو کاران به رقابتهای قهرمانی آسیا در ویتنام ابراز داشت:در دوره گذشته تکواندو نتاریج خوبی در بازیهای آسیایی کسب کرده و در حال حاضر ملی پوشان رقابتهای مهم قهرمانی آسیا در ویتنام را پیش رو دارند و قطعا در جاکارتا هم با تمام توان بمصاف حریفان خواهند رفت.

سپس وزیر ورزش جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: از سال گذشته تلاش کردیم تا با برنامه‌ریزی بلندمدت برای بازی‌های المپیک 2020 و همچنین بازی‌های آسیایی جاکارتا کار خود را آغاز کنیم و از همه فدراسیون‌ها خواستیم برنامه‌های متصل به بازی‌های آسیایی و المپیک را به ما ارائه تا ما از آنها پشتیبانی کنیم. خوشبختانه در حال حاضر 95 درصد ترکیب اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شده است.

وی تاکید کرد: به موفقیت تکواندو در بازی‌های آسیایی امیدوار هستیم چرا که این رشته از زمان حضور در بازی‌های المپیک سیدنی برای اولین بار همواره در میان رشته‌های افتخار‌آفرین ورزش ایران قرار داشته است ما تا پیش از المپیک سیدنی تنها شاهد مدال‌آوری رشته‌های کشتی و وزنه‌برداری در المپیک بودیم اما از المپیک سیدنی به بعد تکواندو نیز به اضلاع رشته‌های مدال‌آور ما اضافه شد.
وزیر ورزش تصریح کرد: فدراسیون تکواندو نیز برای موفقیت در بازی‌های آسیایی برنامه دقیقی دارد و فکر می‌کنم با توجه به سوابق و تجربیات مدیریتی در این رشته شاهد موفقیت تکواندو در بازی‌های آسیایی باشیم. رییس فدراسیون نیز به ما قول داده است در جاکارتا حماسه‌ای بزرگ برای ورزش ایران بیافریند و این موضوع ما را به موفقیت رشته تکواندو دلگرم کرده است.
سلطانی‌فر ادامه داد: فکر می‌کنم در توان تک‌تک بازیکنان تیم ملی پتانسیل‌ لازم برای موفقیت وجود دارد و دلیل این موضوع نیز استعدادهای بسیار زیاد رشته تکواندو در سراسر کشور است که این موضوع پشتوانه خوبی را برای این رشته فراهم کرده است. به امید خدا روزهای طلایی تکواندو در پیش است و تنها مهم این است که برای موفقیت برنامه‌ داشته باشیم و تلاش کنیم تا به آرمان‌های خود برسیم.

سپس در فضای صمیمی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک با کادر فنی و ملی پوشان تکواندو حاضر در اردو به گفتگو پرداخته و برای تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا در ویتنام و بازیهای آسیایی جاکارتا آرزوی موفقیت کردند.
در این بازدید شهنازی دبیرکل کمیته،سجادی سرپرست کاروان اعزامی، قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و پار المپیک،کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی حضور داشتند.
 





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.