باقری: نتایج رقابتهای آسیایی ژاپن برای ما اهمیت زیادی داشت

باقری: نتایج رقابتهای آسیایی ژاپن برای ما اهمیت زیادی داشت
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: برای حضور در مسابقات المپیک جوانان 2018 بوینوس آیرس، کسب نتیجه در رقابتهای آسیایی ژاپن برای ما اهمیت داشت، ضمن اینکه ما لیگ جهانی بلغارستان و مسابقات گزینشی المپیک در کرواسی را هم در پیش داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فددراسیون افسانه باقری اظهار داشت: اردوهای آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان از سال گذشته آغاز شد و کاراته کاها تا زمان اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا 6 مرحله اردو را پشت سر گذاشتند.
مدیر تیم های ملی بانوان کاراته افزود: ملی پوشان اعزامی طی یک فرایند دقیق و براساس عدالت انتخاب شدند. شرایط خوب تمرینی برای بچه ها فراهم شده بود و علاوه بر مربیان مجرب، با انگیزه و همدل کادری متخصص شامل روانشناس و پزشک تغذیه نیزدر کنار تیم حضور داشتند تا نفرات با تمرکز بالا تمرینات فنی را دنبال کنند.
باقری افزود: نوجوانان دختر بهتر از گذشته ظاهر شدند و یک طلا و یک برنز در این رده را کسب کردند، کاراته کاهای ایران نشان دادند از نظر شرایط فنی در وضعیت آمادگی خوب و مناسبی به سر می برند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته افزود: کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنز تیم جوانان در کشوری که خاستگاه کاراته به شمار می رود و از امتیاز میزبانی بهره می برد.
باقری عملکرد کادر فنی بانوان را ستود و گفت: با همدلی زیادی که بین کادر فنی و کاراته کاها وجود داشت تیم ایران توانست این نتایج را کسب کند که جا دارد از زحمات سرمربی و مربیان این تیم تشکر ویژه ای داشته باشم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: اردوهای آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان طبق برنامه ریزی و پس از استراحتی کوتاه پیگیری خواهد شد .
مدیر تیم ملی بانوان در خاتمه ابراز امیدواری کرد: در مسابقات گزینشی بلغارستان که اوایل خرداد ماه برگزار می شود، ملی پوشان اعزامی بتوانند با کسب نتایج خوب حضورشان را در المپیک 2018 تثبیت کنند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.