177 وزنه بردار در شیراز به مصاف هم می روند

177 وزنه بردار از 24 استان کشور که رکورد ورودی را به دست آورده اند از صبح امروز برای کسب عنوان قهرمانی کشور در شیراز به مصاف هم می روند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، نشست آغازین رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره شهید علیرضا افشار شب گذشته برگزار شد که طی آن نمایندگان و سرپرستان 24 استان ترکیب نهایی تیم های خود را اعلام کردند.
بر اساس این گزارش، در پایان این نشست مشخص شد که 177 وزنه بردار از 24 استان کشور با کسب رکورد و مجوز ورودی برای کسب عنوان قهرمانی بزرگسالان کشور در 8 دسته به مصاف هم خواهند.
این رقابتها در 3 روز برگزار خواهد شد که در روز اول مسابقات یعنی امروز وزنه برداران دسته های 56 ، 62 و 69 کیلوگرم به مصاف هم می روند، در روز دوم وزنه برداران دسته های 77 ، 85 و 94 کیلوگرم با هم رقابت خواهد کرد و در روز پایانی نیز شرکت کنندگان دسته های 105 و 105+ کیلوگرم با هم برای کسب عنوان قهرمانی کشور مصاف خواهند داد.
از چهره های شاخص این دوره از پیکارها که در قالب تیم های استانی خود در شیراز حضور سافته اند می توان به سید مهدی پانزوان،علی دهقانیان، محسن بیرانوند،سجاد بهروزی، رسول تقیان،بهداد سلیمی، محمد صالحی، شهروز قربانی، حامد ابراهیمی،محمد علی نصیری نیا، کیانوش رستمی، احد سنجابی،محمد سرلک، جابر بهروزی،صادق قربانی، سجاد انوشیروانی،محمد کرم زاده،مرتضی شاه محمدی و جواد قاسمی اشاره کرد.
با تاکید فدراسیون وزنه برداری بر کیفیت بخشیدن به رقابتهای قهرمانی کشور در این دوره از پیکارها اغلب چهره های شاخص کشور در غالب تیم های استانی خود حضور دارند که مطئنا شاهد رقابتهایی نزدیک و نفس گیر بین شرکت کنندگان خواهیم بود.

۱۶ دی ۱۳۸۸ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.