قهرمانی با 2طلا، یک نقره و یک برنز؛پایان خوش دختران شایسته کاراته در جام هفدهم آسیا

قهرمانی با 2طلا، یک نقره و یک برنز؛پایان خوش دختران شایسته کاراته در جام هفدهم آسیا
کاراته کاهای جوان دختر با کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی آسیا ایستادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته،پیکارهای رده سنی جوانان دختر در هفدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در اوکیناوای ژاپن در حالی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان با کسب 2 مدال طلا توسط نگین آلتونی و فاطمه خنکدار، یک نقره مبینا حیدری و یک برنز حدیثه جمال بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.
در وزن ۵۳- کیلوگرم، فاطمه خنکدار دراولین مبارزه خود مقابل گوینت گویان از ویتنام به تساوی یک بر یک رسید که با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد. خنکدار در دومین دیدار 9 بر صفرآبینارا راجنراین از هند را مغلوب کرد. سپس ۵ بر صفر دیلدورا آلیکولاوا نماینده ازبکستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.
او در فینال سوچاواله کولاوانیچ از تایلند را 5 بر صفر برد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
در وزن ۵۹- کیلوگرم، مبینا حیدری در گام نخست ۵ بر صفر ون لین از ویتنام را مغلوب کرد. سپس ۶ بر یک کاویتا کاویتا از هند را برد. در ادامه با نتیجه ۱۲ بر 2 کوکورو ساکاجی از ژاپن را شکست داد و به فینال راه یافت.
او در فینال به مصاف نرانوچ تانگلینگ از تایلند رفت و 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این وزن رسید.
در وزن 59+ کیلوگرم، نگین آلتونی ۴ بر 2 روشتی سونیل از هند را برد. در ادامه 3 بر یک سارا الامری از امارت را برد و سپس ۳ بر 2 مقابل هرا ایرناندا از اندونزی به پیروزی رسید.
آلتونی در فینال ساکورا ساواشیما از ژاپن 3 بر یک برد و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.
در کاتای انفرادی جوانان، حدیثه جمال ابتدا با نتیجه ۳ بر 2 ون چو از چین تایپه را شکست داد. در دومین مبارزه 3 بر 2 مقابل پونگ نئون از ویتنام شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در مبارزه رده بندی به مصاف مان سوملو از هنگ کنگ رفت و با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۴۸- کیلوگرم، لیلا برجعلی در اولین مبارزه 7 بر 2 مقابل رینکا تاهاتا از ژاپن شکست خورد و در جدول شانس مجدد در مبارزه اول ۶ بر صفر فی وانگ از چین را برد و در رده بندی 4 بر صفر مقابل آیکا اوکازاکی از تایلند شکست خورد و به مدال نرسید.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.