2 طلا، یک نقره و 2 برنز پایان کار کومیته کاهای نوجوانان پسر

2 طلا، یک نقره و 2 برنز پایان کار کومیته کاهای نوجوانان پسر
تیم ملی کاراته نوجوانان پسر در بخش کومیته با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز به کار خود در رقابتهای آسیایی ژاپن پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در رقابتهای کاراته رده سنی نوجوانان پسر قهرمانی آسیا که در شهر اوکیناوا ژاپن از بامداد امروز آغاز شده است، تیم کشورمان توسط عرفان داودی و حسین خدری به 2 طلا، کامران بصیری یک نقره و مرتضی کریمی و حسین اسماعیلی به 2 برنز دست یافت.
در وزن ۵۲- کیلوگرم، مرتضی کریمی ابتدا 8 بر 3 بزونبک خاتابویف از ازبکستان را برد. در ادامه 4 بر صفر از کوتتسو ماتسومورا از ژاپن شکست خورد و با راهیابی حریف ژاپنی به فینال کریمی در جدول شانس مجدد به میدان رفت.
او در مبارزه رده بندی 4 بر 2 جان لین ون از چین تایپه را مغلوب کرد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.
در وزن ۵۷- کیلوگرم، حسین خدری در اولین دیدار خود ۴ بر 3 پیلای سیوانسان از مالزی را با شکست بدرقه کرد. سپس با نتیجه 8 بر صفر تک وونگ من از ماکائو را برد. در مبارزه سوم ۶ بر یک عافف غیط از اردن را مغلوب کرد و به فینال راه یافت.
خدری در مبارزه فینال ۲ بر یک از سد حریف احمد الملکی عربستانی گذاشت و مدال طلای این وزن را بدست آورد.
در وزن ۶۳- کیلوگرم، عرفان داودی ۸ بر صفر مقابل چئون چونگ از هنگ کنگ در اولین مبارزه به برتری رسید. او در دومین گام ۲ بر یک دیاس اناربکوف از قزاقستان را برد. سپس یک بر صفر فنگ وو حریف چین تایپه ای را شکست داد و فینالیست شد.
داودی در بازی فینال ۳ بر ۲ یوتو یاماناکا از ژاپن را برد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۷۰- کیلوگرم، کامران بصیری در اولین مبارزه پس از تساوی ۵ بر 5 مقابل سناد صوفیانی از عربستان با رای داوران برنده تاتامی شد. در ادامه ۴ بر یک گیبران مورسلیم نماینده کشور اندونزی را برد و راهی فینال شد. و در فینال 7 بر 6 نتیجه را به اولژاس کولاژان از قزاقستان واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
در وزن ۷۰+ کیلوگرم، حسین اسماعیلی ابتدا مقابل یردوس کوئاندیک از قزاقستان ۵ بر یک برنده شد. در ادامه 6 بر 4 نتیجه را به سیانگ چنگ از چین تایپه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.
اسماعیلی در دیدار رده بندی 6 بر صفر ژیادونگ چن از چین را برد و مدال برنز را کسب کرد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.