برگزاری دوی شاد و مفرح خانوادگی در چین تایپه

برگزاری دوی شاد و مفرح خانوادگی در چین تایپه
246 پدر و مادر به همراه کودکانشان در مسابقه دوی شاد و مفرح خانوادگی بازیهای آسیایی در ییلان چین تایپه شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شورای المپیک آسیا با همکاری کمیته برگزار کننده هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ این طرح را به منظور شناساندن این رقابتها و تشویق افراد به ورزش در کشورهای آسیایی اجرا می کند.

کمیته ملی المپیک چین تایپه با همکاری شورای المپیک آسیا و با هدف افزایش آگاهی مردم این کشور در آستانه بازیهای آسیایی و تشویق خانواده ها به فعالیت های بدنی بیشتر و گنجاندن ورزش در برنامه روزانه زندگی خود این مسابقه را برای عموم برگزار کرد. این مسابقه دو به مسافت 3 کیلومتر برگزار شد. محل شروع آن پارک ورزشی ییلان بود که به دلیل طبیعت زیبا، مناظر طبیعی و تنوع گیاهی یکی از جاذبه های این شهر محسوب می شود. در این مسابقه دو نمایندگانی از شورای المپیک آسیا، کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی، اعضای کمیته ملی المپیک چین تایپه نیز به عنوان ناظران این رقابت حضور داشتند. "ماساکو چیبا" دونده مسافت طولانی ژاپن که مدال برنز دوی ماراتن قهرمانی جهان سال 2003 را از آن خود کرده بود نیز به این مسابقه از سوی برگزار کنندگان دعوت شده بود.

15 گروه خانوادگی در پایان این مسابقه به عنوان برنده انتخاب شدند که سمبل بازیهای آسیایی جاکارتا به عنوان هدیه به آنها داده شد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.