مدیر تیم های ملی ووشو: برای رقابت های جهانی سنگاپور از اسفندماه استارت می زنیم

مدیر تیم های ملی ووشوی کشورمان گفت: برای حضور درسومین دوره رقابت های جهانی جوانان اردوهای تمرینی تیم ملی جوانان ایران را از اسفندماه جاری آغاز خواهیم کرد.
 به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، مجید ملکی با بیان این مطلب افزود: نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور و همچنین 2 نفر برتر مسابقات المپیاد ایرانیان در اولین مرحله اردوی تیم ملی جوانان شرکت خواهند کرد و با برگزاری رقابت های درون اردویی، تیم ملی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برای شرکت در رقابت های جهانی که قرار است اواخر خردادماه در سنگاپور برگزار شود انتخاب خواهند شد.
وی درباره وضعیت تیم ملی بزرگسالان ووشو هم تصریح کرد: تیم ملی بزرگسالان درسال آینده باید در آوردگاه معظم بازی های آسیایی گوانگجو شرکت کند و به همین منظور اردوی این تیم ازاول اردیبهشت در تهران آغاز می شود. ملکی در خصوص آماده سازی هرچه بهترتیم ملی بزرگسالان گفت: در راستای تقویت تیم ملی بزرگسالان در نظر داریم چند دیدار تدارکاتی برگزار کنیم که انجام مسابقه تیم به تیم با تیم ملی قدرتمند چین و رویارویی با یک تیم مطرح اروپایی در دستور کار قرار دارد.
مدیر تیم های ملی در خصوص محل برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: آکادمی ووشو با پشتیبانی فدراسیون مراحل پایانی ساخت خود را می گذراند و در نظر داریم اسفندماه با برگزاری اردوی تیم ملی جوانان از سالن این آکادمی برای اولین بار استفاده کنیم.
۱۶ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.