دعوت‌شدگان به تیم ملی بدمینتون آقایان تست دادند

دعوت‌شدگان به تیم ملی بدمینتون آقایان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون آقایان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 22 بدمینتون‌باز دعوت شده به تیم ملی بدمینتون آقایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش انفرادی و دو نفره، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
پس از پایان بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان در سال 96 که با حضور هفت تیم، در دو مرحله و به صورت رفت و برگشت  برگزار شد، ورزشکارانی که در این مسابقات و رقابت‌های رنکینگ کشوری و همچنین مسابقات دهه فجر بهترین نتایج را کسب کردند، به تیم ملی بدمینتون آقایان دعوت شدند. این ورزشکاران صبح امروز و به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی خود، تست دادند.
دعوت‌شدگان به تیم ملی بدمینتون آقایان در روزهای 22 و 23 اردیبهشت‌ماه در اولین دوره مسابقات بدمینتون جایزه بزرگ ایران که رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود، حضور خواهند یافت. پس از پایان مسابقات جایزه بزرگ که به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد و بازبینی کادرفنی از این مسابقات و تست‌های آمادگی جسمانی، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون جهت حضور در رویدادهای پیش‌روی این تیم، پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون به شرح زیر است:
علیرضا مغفوری، محمد پایروند، آرمین زکی‌زاده، عرفان شاه‌حسینی، سروش اسکندری، فرزین خانجانی، عباس زورمند، حسن متقی، محمد چارمالی، علیرضا کرمی، نادر مینایی، علیرضا قاسمی، مسعود پیروزی، نیما رستم‌پور، زانا قادری، متین مقیمی، پارسا شهبازی، علی حسین‌خانی و مهدی انصاری.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.