وکیلی: تمرینات به صورت فشرده پیگیری می شود

وکیلی: تمرینات به صورت فشرده پیگیری می شود
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با بیان اینکه فرصت زیادی تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا نداریم، گفت: تمرینات ملی پوشان در اردوهای آماده سازی به صورت فشرده پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد وکیلی در تشریح تمرینات این تیم افزود: دومین اردوی آماده سازی که از 26 فروردین ماه در شهر انزلی آغاز شده بود، 13 اردیبهشت ماه به پایان رسید. در مجموع این اردو شرایط بسیار خوبی برای بازیکنان داشت.
وی تصریح کرد: در طول مدت 19 روزه این اردو، تمرینات متنوعی داشتیم که سه روز نخست به تکنیک ها اختصاص داشت. از روز چهارم علاوه بر تمرین تکنیک ها، تاکتیک ها نیز اضافه شد و در مجموع 29 جلسه تمرین انجام شد. همچنین یک روز درمیان تمرین وزنه برقرار بود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با یادآوری سه روز استراحت بازیکنان در این اردو، گفت: استراحت مطلق در اردوی تیم وجود ندارد و در این مدت بازیکنان به کارهایی مانند آب درمانی در استخر و پیاده روی می پردازند.
وکیلی به نزدیکی کمپ تمرینی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در نزدیکی ساحل انزلی اشاره کرد و گفت: تمرینات هوازی در این مدت در ساحل برگزار شد.
وی درباره اردوی بعدی تیم ملی والیبال نوجوانان نیز گفت: سومین مرحله تمرینات آماده سازی از فردا (دوشنبه) در دانشگاه شمال واقع در آمل آغاز می شود و 18 بازیکن را به این مرحله از تمرینات دعوت کردیم که نسبت به اردوی قبلی یک نفر کم شده است.
دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود و شاگردان وکیلی خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.