رشت میزبان اردوی تیم‌ملی تکواندو زنان

رشت میزبان اردوی تیم‌ملی تکواندو زنان
تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان برای برپایی تمرینات خود در استان گیلان، ظهر فردا (دوشنبه) راهی شهر رشت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر می‌گذارد برای برپایی تمرینات خود در استان گیلان، ظهر فردا (دوشنبه – 17 اردیبهشت‌ماه) عازم رشت می‌شود.
ملی‌پوشان کشورمان به مدت یک‌هفته اردوی تمرینی خود را در این شهر پیگیری می‌کنند و همچنین تمرینات مشترکی را با تیم منتخب استان گیلان برپا خواهند کرد.
ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را تشکیل می‌دهند.
همچنین کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.
** در رقابت‌های قهرمانی آسیا تکواندوکارانی که خارج از تیم اصلی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند امتیازشان تنها به خودشان تعلق می‌گیرد و در رده بندی تیمی محاسبه نخواهند شد.
در این اردو مهسا پورمیرزای، دنیا محمدی، مریم ملکوتی‌خواه، زینب اسماعیلی، پریسا جوادی، زهرا شیدایی و الله شیدایی نیز به عنوان حریف تمرینی حضور دارند.
هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی، مهناز حسین زاده و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از 5 خردادماه به مدت سه روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می شود.


۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.