به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی؛هند‌بالیست‌های جوان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی؛هند‌بالیست‌های جوان تست دادند
اعضای تیم ملی هندبال جوانان که در اردوهای آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به سر می‌برند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛ ورزشکاران اردونشین تیم ملی هندبال جوانان که از 30 فروردین ماه تمرینات خود را جهت شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا آغاز کرده‌اند، صبح امروز و با حضور اعضای کادرفنی تیم ملی هندبال جوانان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
مهدی رهبری سرمربی تیم ملی هندبال جوانان درباره اردوهای این تیم گفت:نخستین اردوی آماده‌سازی تیم جوانان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از پنجشنبه 30 فروردین و با دعوت از 32 بازیکن منتخب لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو هندبال جوانان در تالار هندبال تهران آغاز کردیم.
رهبری در ادامه و با اشاره به اینکه تا روز اعزام به عمان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا چهار مرحله اردو را برای اردونشینان پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: اعضای تیم ملی هندبال جوانان هم‌اکنون در دومین مرحله از اردوهای تمرینی خود به سر می‌برند که این مرحله از اردوها طی روزهای 10 تا 16 اردیبهشت و با حضور 30 هندبالیست در تهران پیگیری می‌شود.
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان درباره زمانبندی اردوها گفت:اردوی چهارم که اردوی نهایی ما تا قبل از اعزام به عمان خواهد بود، تمرینات تیم ملی با 24 ورزشکار منتخب کادرفنی پیگیری خواهد شد و در نهایت با 18 ورزشکار به مسابقات ذکر شده اعزام خواهیم شد.
اسامی ورزشکاران اردونشین در دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی هندبال جوانان به شرح زیر است:
محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد فرشیدی‌برهان، میلاد قلندری، یونس آثاری، عارف قاسم‌زاده، محمدرضا اورعی، امیدرضا سرپوشی، سیدمهدی رضوی، میثم محمدزاده، مهران رهنما، یونس بدیعی، محمد غلامی، مهدی میرزایی، محمدناصر باغ‌گندمی، امیر عزیزی، تیمور دزابی، مهدی رهبری، علی شعبانپور، محمدمهدی بهنام‌نیا، ایمان یحیایی، محمد داردان، حامد رحیم‌زاده، سیوان محمودی، علیرضا دادوند، ابوالفضل بلالی، کیارش طاهری، سپهر نورجلیلی، امیرحسین قاسمی، علی خدارحمی و سجاد شیرازی.
همچنین کادرفنی این تیم را مهدی رهبری به عنوان سرمربی و علی شعبان‌پور مربی این تیم تشکیل می‌دهند.
شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا که جنبه انتخابی جام جهانی جوانان 2019 را دارد، از 24 تیرماه سال جاری و به میزبانی عمان آغاز می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های عمان، هند و یمن هم‌گروه است.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.