جهت دیدار با مسئولان ورزش کشور؛رئیس شورای المپیک آسیا وارد تهران شد

جهت دیدار با مسئولان ورزش کشور؛رئیس شورای المپیک آسیا وارد تهران شد
شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا جهت دیدار با مسئولان ورزش کشور دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا که در بدو ورود به تهران مورد استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار که با حضور حسین المسلم دبیر شورای المپیک آسیا، مهندس شهنازی دبیر کل،دکتر قراخانلو رئیس آکادمی،دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا،کیکاووس سعیدی ذیحساب و خزانه دار ودیگر مسئولان و مدیران کمیته برگزار شد رئیس شورای المپیک آسیا و آنوک و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص موارد مختلف بحث و گفتگو کردند.
رئیس شورای المپیک آسیا  در خصوص این سفر گفت: به تهران سفر کردم تا ریاست جدید این کمیته را به صالحی امیری تبریک بگویم که توانسته با کنار هم قرار دادن خانواده ورزش آغاز راهی روشن را برای ورزش ایران ترسیم کند.
وی ادامه داد: دوران طلایی ورزش ایران را به زودی خواهیم دید و در دیدار با رییس کمیته ملی المپیک، گفت وگوهای خوبی برای توسعه ورزش ایران انجام دادیم.
رییس شورای المپیک آسیا خاطر نشان کرد: ایران کاروان ورزشی بزرگی را به بازی های آسیایی 2018 اندونزی اعزام می کند که امیدواریم شاهد موفقیت آنان باشیم.
رئیس آنوک در ادامه درباره مشکلات میزبانی‌هایی که در آسیا وجود دارد از جمله مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا و راهکارش برای حل این مشکل تصریح کرد: زمانی که در AFC بودم نمی‌پذیرفتم کسی در خانه‌ای غیر از خانه خودش مسابقه دهد و میزبان باشد. معتقدم ورزش باید خارج از سیاست باشد. همکاران ما در AFC و همین‌طور کفاشیان نایب رئیس AFC تلاش می‌کنند راه حل مناسبی پیدا کنند.
همچنین دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص سفر رئیس شورای المپیک آسیا ابراز داشت: آنچه مهم است اینکه شیخ احمد از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار آسیا است،او رویکرد مثبتی برای کمک به ورزش ایران دارد.
وی افزود: مذاکرات خوبی با حضور دبیر کل و سرپرست کاروان صورت گرفت. بحث‌های مثبتی داشتیم. اینکه تقاضا کردیم در رویدادها هم داخل و هم مناطق آزاد میزبانی داشته باشیم با برخورد مثبت همراه بود.
رئیس کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد:  در نشست امروز با مسئولان آسیا موافقت شد که  آکادمی ملی المپیک در منطقه و غرب آسیا مورد توجه قرار بگیرد تا بتواند کنگره‌ها را میزبانی کند. نکته دیگر اینکه از شیخ احمد خواستیم نشست هیأت رئیسه شورای المپیک آسیا در ایران برگزار شود که قبلا هم این اتفاق رخ داده است و آخر اینکه از جانب شورای المپیک آسیا برای توسعه ورزش قهرمانی آمادگی لازم صورت گرفت.
رئیس شورای المپیک آسیا همچنین قرار است با دکتر  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز دیدار و گفت وگو داشته باشد.
از دیگر برنامه های رییس کویتی شورای المپیک آسیا در سفر به تهران دیدار با اسحاق جهانگیری  معاون اول رییس جمهوری و همچنین حضور در نشست روسای فدراسیون های ورزشی است.



۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.