در پایان مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو مردان؛مسافران رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شدند

در پایان مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو مردان؛مسافران رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شدند
در پایان مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو مردان که صبح امروز (شنبه – 8 اردیبهشت‌ماه) برگزار شد نفرات اعزامی به بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از 5 خردادماه به مدت دو روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می‌شود.
تیم‌ملی تکواندو کشورمان که برای حضور در این دوره از رقابت‌ها از 11 فروردین‌ماه تمرینات خود را با حضور 26هوگوپوش آغاز کرده است،امروز (شنبه – 8 اردیبهشت‌ماه) مرحله نهایی مسابقات انتخابی را با 14 تکواندوکار پشت سر گذاشت و نفرات اعزامی به این دوره از رقابت‌ها مشخص شدند.
آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن 87- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.
همچنین ابراهیم صفری در وزن 54- کیلوگرم، حمیدرضا هادیان در وزن 58- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم، محمدسالار وحیدی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.
 در رقابت‌های قهرمانی آسیا تکواندوکارانی که خارج از تیم اصلی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند امتیازشان تنها به خودشان تعلق می‌گیرد و در رده بندی تیمی محاسبه نخواهند شد.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از 5 خردادماه به مدت دو روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می شود.



۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.