به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا - ویتنام؛ترکیب تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان مشخص شد

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا - ویتنام؛ترکیب تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان مشخص شد
با اعلام مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان، ترکیب این تیم برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 از 5 خردادماه به مدت دو روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می‌شود.
برهمین اساس و با اعلام مهرو کمرانی سرمربی این تیم، ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را تشکیل می‌دهند.
همچنین کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.
در رقابت‌های قهرمانی آسیا تکواندوکارانی که خارج از تیم اصلی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند امتیازشان تنها به خودشان تعلق می‌گیرد و در رده بندی تیمی محاسبه نخواهند شد.
هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی، مهناز حسین زاده و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از 5 خردادماه به مدت دو روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می شود.


۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.