عضوتیم ملی کاراته بانوان:برای تغییرات تاکتیکی نیاز به مربی خارجی احساس می شود

کاراته کاران زن ایرانی در مقایسه با کاراته کاران دیگر کشور ها از نظر تکنیکی در شرایط خوبی قرار دارند ولی از نظر تاکتیکی که ضرورت هر ورزش است ضعف هایی داریم.

پگاه زنگنه، عضو تیم ملی کاراته بانوان که در حال حاضر اردوی آماده سازی خودرا برای شرکت در انتخابی درون اردویی  کشورهای اسلامی سپری می کند به سایت کمیته ملی المپیک گفت:کاراته کاران زن ایرانی در مبارزه با حریفان  بین المللی به دلیل آشنا نبودن با تاکتیک های روز جهان به هنگام مسابقه دادن در امتیاز گرفتن مشکل دارند.
وی دامه داد: صحبت هایی در خصوص جذب مربی خارجی برای تیم ملی شده ولی هنوز مشخص نیست بیاید هر چند شکی در شایستگی مربیان داخلی نیست اما حضور یک مربی با تجربه و کارآزموده جهانی که کاراته روز را بفهمد  در تیم ملی بزرگساللان خالی است چرا که ضعف تاکتیکی در بین اکثر کاراته کاران بانوان محسوس بوده و این در حالیست که از نظر فنی مشکل چندانی احساس  در بین ما احساس نمی شود.
ملی پوش وزن61 کیلو گرم تیم ملی کاراته بانوان در پایان خاطر نشان کرد: تمام هدفم کسب مدال طلای مسابقات کشورهای اسلامی است و تمرینات خوبی را دراردوی آماده سازی تیم ملی بانوان که هر دو هفته یک بار برگزار می شود پشت سر گذاشته و درمرحله پنج اردوی آماده سازی با برگزاری یک انتخابی درون اردویی تعداد نفراتمان کم خواهد شد.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.