با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک؛جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، پارآسیایی، المپیک و پارالمپیک برگزار شد

با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک؛جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، پارآسیایی، المپیک و پارالمپیک برگزار شد
جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک،آسیایی و پارآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد و دکتر سلطانی فر رهنمودهای لازم به منظور حضور پرقدرت کاروان ایران در این رویداد را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این جلسه که با بحث و برسی پیرامون چگونگی حضور ورزشکاران رشته های شمشیربازی، اسکواش و تنیس با حضور روسای این فدراسیون ها همراه بود، دکتر سلطانی فر بر اهتمام جدی تر فدراسیون ها در آستانه حضور در این رویداد مهم تاکید و به منظور حضور پر قدرت کاروان ورزشی ایران رهنمودهای لازم را ارائه داد.
در این جلسه باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی،سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش و شایسته رییس فدراسیون تنیس از روند فعالیت های این رشته و میزان آمادگی ورزشکاران خود برای حضور در بازی های آسیایی اندونزی همچنین جایگاه کنونی ملی پوشان در رنکینگ آسیایی و جهانی، گزارشی ارائه دادند .
سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نیز دقایقی پیرامون عملکرد کاروان ورزشی ایران در چهار دوره گذشته بازی های آسیایی و نحوه نتیجه گیری ورزشکاران کشورمان صحبت کرد.
به گفته سجادی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه برگزار می شود و ایران و اندونزی برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم تا ششمی مجموع رده بندی مدالها با کاروان ورزشی قزاقستان،اندونزی ،ازبکستان و هندوستان رقابت خواهد داشت.
در این جلسه نصرالله سجادی از آخرین وضعیت کاروان ورزشی ایران به تفکیک رشته های مختلف گزارشی ارائه داد
جلسه فوق با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته،داورزنی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.