تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران به نشان برنز تور آسیایی سامیلا دست یافت

تیم ملی الف  والیبال ساحلی ایران به نشان برنز تور آسیایی سامیلا دست یافت
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با کسب پیروزی برابر ژاپن به مدال برنز و مقام سومی تور آسیایی سامیلا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی تور آزاد آسیا امروز (سه شنبه) در زمین های ساحلی شهر سامیلا تایلند پیگیری شد.
تیم ملی الف ایران (آرش وکیلی – بهمن سالمی) در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف چین دو (گائو – لی) رفت و در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 17 مغلوب شد و از راه یابی به دیدار نهایی بازماند.
ملی پوشان ساحلی کشورمان در آخرین مسابقه خود در تور آسیایی سامیلا و برای کسب مقام سومی به مصاف ژاپن (تاکاهاشی – ایشیجیما) رفت و این تیم را با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 15شکست داد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.
وکیلی و سالمی در دور گروهی این رقابت ها سنگاپور الف (تان – پون) و ژاپن ب (شیراتوری – آگه با) را شکست دادند، در مرحله حذفی نیز هنگ کنگ را از پیش رو برداشتند و در مرحله یک چهارم نهایی تیم قدرتمند چین یک (لکجیانگ – جیاکسین) را از پیش رو برداشتند و به جمع چهار تیم برتر صعود کردند.
تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) نیز در مرحله گروهی این رقابت ها تیم های سنگاپور ب (شن – تای) و قزاقستان ب (یاکولف – بوگاتو) را شکست دادند و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم چین دو (گائو – لی) رفت.
رئوفی و میرزاعلی که هفته گذشته مقام سومی تور جهانی تک ستاره تایلند را از آن خود کرده بودند، در این دیدار دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 12 مغلوب چین شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.
رضا نائینی به عنوان سرمربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی الف و ب ساحلی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.