آخرین جلسه تمرینی تیم ملی جوجیتسو بانوان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

آخرین جلسه تمرینی تیم ملی جوجیتسو بانوان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد
اعضای تیم ملی جوجیتسو بانوان، صبح امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی و درون اردویی تیم ملی جوجیتسو بانوان که بین نفرات دوم، سوم و چهارم اوزان 49- و 70- کیلوگرم برگزار شد، در نهایت خانم‌ها سمیه محمدخانی، تینا جعفری و زهرا شاه‌حیدری در وزن 49- و سارا حسنوند، سارا مشفق و مینا قره‌خانی در وزن 70- جواز حضور در سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند.
همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته توسط کادرفنی این تیم، سومین مرحله از مسابقات انتخابی جوجیتسو بانوان در اوزان 62- و 55- کیلوگرم، پس از آغاز دور جدید تمرینات این تیم برگزار خواهد شد.
سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوجیتسو بانوان که برای حضور در مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شوند، اواسط اردیبهشت‌ماه، زیر نظر سوده کمندانی مربی تیم ملی و مهسا روحی بدنساز این تیم، با حضور 14 ورزشکار منتخب، به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.
ورزشکاران راه یافته به سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوجیتسو بانوان را در اوزان مختلف این نفرات تشکیل می‌دهند: ناهید پیرهادی، زهرا شاه‌حیدری، تینا جعفری، سمیه محمدخانی، نسیم محمدی، سمانه سهیلی، زهرا شاه‌احمدی، پریسا حیدری، مهسا مجیدی، مینا قره‌خانی، سارا مشفق، سارا حسنوند، فاطمه آقاجانی و خدیجه رضایی.
مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا اواسط تیرماه سال جاری به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد که تیم جوجیتسو بانوان در دو استایل نوازا و فایت در این رقابتها حضور خواهند یافت. اعضای این تیم پس از مسابقات قهرمانی آسیا، خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا آماده خواهند کرد.

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.