دیدار رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی با دکتر صالحی امیری

دیدار رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی با دکتر صالحی امیری
رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی صبح امروز با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛عبدالحلیم رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی که جهت ملاقات با علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرای ایران وارد کشورمان شده صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این نشست دکتر صالحی امیری ضمن خیر مقدم به عبدالحلیم بن قادر به ارائه گزارشی از فرهنگ و تمدن ایران پرداخت و از علیپور درخواست کرد تا حتما زمینه سفر وی به شهرهایی نظیر اصفهان، شیراز و یزد را برای دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی کشورمان فراهم کند.
رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اظهار تشکر از حمایتهای عبدالحلیم بن قادر از سپک تاکرای ایران خواستار همراهی هر چه بیشتر فدراسیون جهانی با سپک تاکرای ایران شد و اظهار داشت: خوشبختانه روند رو به رشدی را در این رشته که انصافا علاقمندان بسیار زیادی هم در بخش مردان و هم زنان داشته شاهدیم و مطمئنیم با مدیریت خوب رئیس فدراسیون و رئیس انجمن سپک تاکرا در آینده ای نه چندان دور، شاهد کسب مدالهای ارزشمند بازیهای آسیایی و همچنین مسابقات جهانی خواهیم بود.
صالحی امیری در این نشست با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته برای اعزام کاروانی منسجم و آماده به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از نهایی شدن ترکیب کاروان طی 10 روز آینده خبر داد و افزود: خوشبختانه اعزام تیم سپک تاکرا که امیدواری زیادی  نیز به مدال آوری آن در بازیها وجود دارد نهایی شده اما در خصوص تعداد نفرات اعزامی و همچنین بحث حضور بانوان با انگیزه و محق این رشته منتظر تشکیل جلسه  ستاد عالی با حضور وزیر ورزش و سرپرست کاروان هستیم.
وی در ادامه گفت: خوشبختانه دوستان ما در فدراسیون و انجمن همیشه از حمایتها و حضور مثبت شما صحبت می کنند و شکی ندارم که مدیریت خوب شما می تواند انگیزه توسعه و رشد این رشته در جای جای کشورهای آسیا را دوچندان کند. امیدواریم برنامه ریزی شما برای بازیهای آسیایی پیش رو نیز طوری باشد که کشورهای شایسته این رشته به حق واقعی خود و موفقیت و مدال برسند.
صالحی امیری در پایان خطاب به  "عبدالحلیم بن قادر" گفت: انتظار ما از شما بعنوان رئیس فدراسیونی مقتدر، سیاسی و همچنین مسلمان این است که نگاه ویژه ای به این رشته در ایران داشته باشید تا بتوانیم با همکاری هم بعنوان محور فعالیتهای منطقه ای در راه آموزش و گسترش و توسعه این رشته فعالیت کنیم.
در ادامه نشست علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از دکتر صالحی امیری بواسطه برپایی این نشست و همچنین بن قادر  بخاطر همکاری ها و حمایتهای همه جانبه تقدیر و تشکر کرد.
عبدالحلیم بن قادر  نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس کمیته ملی المپیک بواسطه وقتی که برای این ملاقات در نظر گرفته بود اظهار داشت: انگیزه، تلاش و اراده ایرانیان ستودنی است و در تمامی نشست های کنفدراسیون آسیا و جهان از ایران بعنوان الگویی برای رشد معنا دار این رشته که با همت و عزم علیپور و سهراب آزاد رقم خورده یاد می کنم.
وی ادامه داد: شکی هم ندارم که یکی از موثرترین فاکتورهای این پیشرفت روز افزون حمایتهای مجموعه مهم و هدفمند کمیته ملی المپیک بوده و هست و بابت این موضوع نیز از شما سپاسگذارم.
بن قادر  با اشاره به درخواست دکتر صالحی امیری مبنی بر حمایت ویژه از ایران اظهار داشت: شک نداشته باشید که هدف فدراسیون جهانی و آسیایی بدون هیچ منتی در همین راستا برنامه ریزی شده و شک ندارم بزودی ایران پایگاه قدرتمند علمی، تمرینی و آموزشی منطقه و آسیا خواهد شد. رئیس فدراسیون جهانی ابراز امیدواری کرد تا تیم سپک تاکرای ایران در بازیهای آسیایی پیش رو با کسب یکی از سکوهای قهرمانی حاصل سالها زحمت مسئولین این رشته، فدراسیون و کمیته ملی المپیک را بگیرد.
سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرای ایران و قائم مقام فدراسیون جهانی این رشته نیز از حمایتهای کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد و خواستار نگاه ویژه ستاد عالی اعزام برای اعزام تیم بانوان که انگیزه بالایی برای موفقیت در بازیهای آسیایی را دارند شد.
در این نشست علی فولادی از مسئولین پیشین این رشته و دبیر انجمن سپک تاکرای ایران بعنوان عضو کادر  برگزاری مسابقات سپک تاکرای بازیهای آسیایی انتخاب شد و مقرر گردید با هزینه فدراسیون جهانی بعنوان عضو ویژه ، نظارت بر مسابقات را بر عهده داشته باشد.

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.