ماکسیموویچ مربی صربستانی تیراندازی امروز وارد تهران می شود

ماکسیموویچ مربی صربستانی تیراندازی امروز وارد تهران می شود
مربی صربستانی تیراندازی با هدف مذاکره و دیدار با علی دادگر امروز وارد تهران می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، گوران ماکسیموویچ فارغ التحصیل دانشکده ورزش بلگراد، دارنده مدرک A مربیگری تفنگ از آکادمی فدراسیون جهانی و سابقه عضویت در تیم ملی صربستان را در کارنامه دارد.
حضور در پنج دوره بازی های المپیک ، مقام اول بازی های المپیک در رشته تفنگ بادی و سه عنوان قهرمانی اروپا بخشی از موفقیت های این مربی به عنوان ورزشکار بوده است.
گوران ماکسیموویچ سه مقام قهرمانی در فینال جام جهانی را نیز در کارنامه دارد و یک بار نیز به عنوان تیرانداز سال جهان معرفی شده است.
وی همچنین به عنوان سرمربی تیم های ملی صربستان و یونان فعالیت کرده و در عرصه مربیگری حضور در دو دوره بازی های المپیک و کسب مدال های نقره و برنز این بازیها را در افتخارات مربیگری خود می بیند.
این مربی صربستانی امروز وارد تهران خواهد شد تا پس از دیدار با علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان، از نزدیک روند فعالیت ملی پوشان تیراندازی را مورد بررسی قرار دهد.
گفتنی است با توجه به کمرنگ شدن احتمال حضور لازلو سوچک در ایران، فدراسیون تیراندازی زمان رااز دست نداده و از مدت ها پیش برای هدایت تیم های ملی تیراندازی خود با مربیان مطرح جهان مذاکراتی را انجام داده بود. قرار است پس از حضور ماکسیموویچ در تهران و بررسی شرایط، در خصوص شرایط و نحوه فعالیت وی در تیم ملی تیراندازی تصمیم گیری شود.


۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.