چهارمین نشست ستاد اعزام به بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد؛با حضور سرپرست کاروان ایران و مسئولین کمیته های مختلف

چهارمین نشست ستاد اعزام به بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد؛با حضور سرپرست کاروان ایران و مسئولین کمیته های مختلف
چهارمین نشست ستاد اعزام کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا عصر روز گذشته در محل مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در راستای پیگیری امور مربوط به کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی  2018 جاکارتا، کادر سرپرستی کاروان اعزامی عصر روز گذشته با ریاست دکتر نصراله سجادی تشکیل جلسه داد تا برنامه های سالجاری مورد بازبینی قرار گرفته و کمیته های مختلف گزارشهای خود را از فعالیتهای صورت گرفته ارائه دهند.
در ابتدای نشست محمود عبدالهی مسئول بخش رسانه ای کاروان گزارش کاملی از نشست توجیهی رسانه ای که هفته گذشته در جاکارتا برگزار شد ارائه داد و در خصوص آخرین وضعیت سالنها و مراکز خبری بازیها،اطلاعات جامعی را به اطلاع اعضا رساند.
در ادامه نشست، حمید سلامی مسئول بخش تشریفات کاروان گزارشی در خصوص رایزینی های صورت گرفته برای تهیه بلیط اعضای کاروان اعزامی ارائه کرد.
غلامحسین شعبانی مسئول کمیته فرهنگی نیز برنامه های در نظر گرفته شده برای کاروان را اعلام و درخواست کرد تا سایر کمیته ها نیز پیشنهادات خود برای انجام فعالیتهای فرهنگی کاروان به این کمیته ارائه دهند.
دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول پزشکی کاروان نیز از آغاز معاینات پزشکی ورزشکاران و همچنین برنامه ریزی این کمیته برای انجام چندین مرحله ای تست دوپینگ از ورزشکاران اعزامی خبر داد.
در ادامه دکتر رحیمی و عاطفه اسلامیان معاونین کاروان نیز گزارشات کاملی از پروسه ثبت نام، پیگیری ها و هماهنگی هایی که با ستاد برگزاری بازیها داشته اند ارائه دادند.
در این نشست دکتر سجادی سرپرست کاروان، دکتر رحیمی و خانم عاطفه اسلامیان معاونین کاروان، غلامحسین شعبانی ، دکتر نوروزی، خاکی، محمود عبدالهی، حمید سلامی، خانم موسوی، خانم فاطمی نیا و نمایندگان کمیته های حراست و امنیت کاروان حضور داشتند.

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.