ادامه تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک

ادامه تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی کاراته که آماده حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا می‌شوند، تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان جهت حضور در بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات جهانی اسپانیا، با 16 کاراته‌کا و زیر نظر کادر‌فنی این تیم در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.
حسن ایزدی سرپرست تیم‌های ملی کاراته با بیان اینکه این تمرینات تا روز اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا، در مجموعه آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد، گفت:16 کاراته‌کا از سوی کادر‌فنی به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شده‌اند که این تعداد با پیوستن چهار کاراته‌کای برتر مسابقات انتخابی تیم ملی امید که صبح امروز در فدراسیون کاراته انجام می‌شود به 20 ورزشکار افزایش خواهد یافت.
ایزدی در ادامه گفت:تمرینات تیم ملی کاراته تا 26 فروردین ماه در آکادمی ادامه خواهد داشت و اردونشینان این تیم که به دلیل ترافیک بالای تیم‌های اردونشین در فدراسیون کاراته، آکادمی را برای آماده‌سازی و اردوهای پیوسته خود تا جاکارتا انتخاب کرده‌اند، پس از پنج روز استراحت مجدداً تمرینات خود را با حضور در آکادمی المپیک پیگیری خواهند کرد.
سرپرست تیم‌های ملی کاراته همچنین درباره رویدادهای مهم پیش روی این تیم گفت:ملی‌پوشان تا روز اعزام به بازی‌های آسیایی در لیگ جهانی ترکیه که در خرداد‌ماه برگزار می شود حضور خواهند یافت و پس از بازی‌های آسیایی، به مسابقات کاراته قهرمانی جهان که آبان‌ماه و به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
مجید حسن‌نیا و رضا روشن در وزن منهای 55، امیر مهدی‌زاده و محمد شایگان در وزن منهای 60، سعید احمدی، هامون درفشی‌پور و امیر‌رضا میرزایی در وزن منهای 67، بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیا‌بری و ابراهیم حسن‌بیگی در وزن منهای 75، ذبیح‌الله پورشیب، مهدی خدابخشی و کیوان بابان در وزن منهای 84 و سجاد گنج‌زاده، صالح اباذری و سامان حیدری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

همچنین شهرام هروی به عنوان سرمربی، شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی‌پور به عنوان مربی در کنار نعیما خواجوی مربی بدنساز و حسن ایزدی سرپرست تیم‌های ملی دیگر اعضای کادر‌فنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می‌دهند.

۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.