بسکتبالیست های نوجوان ایران در رده هفتم آسیا ایستادند

بسکتبالیست های نوجوان ایران در رده هفتم آسیا ایستادند
تیم بسکتبال نوجوانان ایران با پیروزی در آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل لبنان، در رده هفتم این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بازیکنان ایران صبح امروز (یکشنبه) برای تعیین تیم های هفتم و هشتم آسیا مقابل هم به میدان رفتند و در پایان این شاگردان نناد ترونیچ بودند که با نتیجه 95 بر 82 حریف خود را از پیش رو برداشتند.
سورنا علیزاده، محمدرضا درخشی، پیتر گیرگوریان، علیرضا مرتضوی و نصرت الله یازارلو بازیکنان اصلی ایران در این مسابقه بودند.
مسابقات بسکتبال زیر 16 سال آسیا با حضور 13 تیم در شهر فوشان چین برگزار می شود. چهار تیم برتر این مسابقات سهمیه شرکت در المپیک نوجوانان را به دست آوردند، اما ایران در این راه ناکام ماند.
تیم بسکتبال نوجوانان ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات 148 بر 45 مقابل ماکائو و 93 بر 84 چین تایپه را از پیش رو برداشت، اما در مرحله یک چهارم نهایی 73 بر 69 از نیوزیلند شکست خورد و نتیجه بازی بعد را هم 90 بر 84 به کره جنوبی واگذار کرد. در نهایت هم شاگردان نناد ترونیچ با پیروزی بر لبنان، به رتبه هفتمی آسیا رسیدند.
تیم های چین، استرالیا، فیلیپین و نیوزیلند با راهیابی به جمع چهار تیم برتر این مسابقات، سهمیه المپیک نوجوانان را کسب کردند.

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.