جهت هماهنگی بیشتر برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا؛نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی با فدراسیون والیبال، ووشو،شمشیر بازی و کاراته برگزار شد

جهت هماهنگی بیشتر برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا؛نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی با فدراسیون والیبال، ووشو،شمشیر بازی و کاراته برگزار شد
در ادامه برگزاری جلسات کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا صبح امروز مسئولان فدراسیون والیبال،شمشیر بازی،ووشو و کاراته در محل کمیته حضور یافته و به ارائه گزارش روند آماده سازی تیم ملی اعزامی و برنامه های خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه برگزاری جلسات کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی 2018جاکارتا از صبح امروز نشست مشترک و مجزایی با روسا و مسئولان چهار فدراسیون والیبال، ووشو،شمشیر بازی و کاراته  در ساعات مختلف برگزار شد.
جلسات فوق با ریاست دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جارکارتا و حضور دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،خانم اسلامیان مدیر امور بین الملل کمیته و همچنین نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
این جلسات در ساعات مختلف با فدراسیون های والیبال با حضور ضیایی رئیس فدراسیون، افشار دوست دبیر و خوش خبر،ووشو با حضور دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون و حسین اوجاقی سرمربی و مدیر فنی تیمهای ملی،شمشیر بازی با حضور دکتر باقرزاده رئیس فدراسیون، پیمان فخری و یعقوبیان(دبیر) و کاراته صادق فرجی رئیس،محسن آشوری دبیر،خانم افسانه باقری نائب ریس بانوان  و شهاب سلطانی کادر فنی برگزار شد.
هدف از برگزاری نشست های فوق با روسا و کادر فنی تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا بررسی مشکلات و کمبودهای فدراسیون ها و انجام تمهیدات لازم جهت برطرف نمودن آن،پیش بینی تعداد مدال های کسب شده و نوع آن، تاریخ رفت و برگشت تیمها و همچنین توقعات طرفین جهت کسب نتایج مطلوب در این بازیها می باشد.
فردا یکشنبه نیز کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا نشست هایی را بطور مجزا با مسئولین و کادر فنی فدراسیونهای وزنه برداری،هندبال،کشتی و کبدی خواهد داشت.




۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.