اردونشینان تیم ملی تکواندو تست آمادگی جسمانی دادند

اردونشینان تیم ملی تکواندو تست آمادگی جسمانی دادند
هوگوپوشان دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تکواندو در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان که با حضور 140 تکواندو‌‌کار مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار شد، در نهایت 26 هوگوپوش جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز و زیر نظر فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تست آمادگی جسمانی دادند.
عسگری درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو گفت: «مسابقات انتخابی رقابت‌هایی جذاب و دیدنی بود که با حضور 140 تکواندوکار و به مدت دو روز در خانه تکواندو برگزار شد. از مشخصه‌های این مسابقات می‌توان به موفقیت جوانانی اشاره کرد که بدون در نظر گرفتن  نام‌های بزرگ تکواندو، ضمن غافلگیر کردن کادر فنی، جواز حضور در اردوها را کسب کردند».
سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه گفت: «اردوی شبانه‌روزی و تمرینات آماده‌سازی تیم ملی تکواندو جهت حضوری قدرتمند در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، با حضور 26 تکواندوکار منتخب و از روز جمعه دهم فروردین ماه با ورود اعضای این تیم به آکادمی ملی المپیک آغاز شده است».
تمرینات تکواندوکاران تا 30 فروردین در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر در سالن تکواندو آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود، عسگری درباره برنامه تمرینی این تیم گفت: «تکواندوکاران صبح‌ها به کارهای هوازی و قدرتی و بعد‌از‌ظهرها زیر نظر کادرفنی به مرور فن می‌پردازند و پس از آن ادامه اردو تا اعزام به مسابقات آسیایی به خانه تکواندو منتقل می‌شود».     
ورزشکاران راه یافته به اردوی تیم ملی تکواندو که صبح امروز در آزمون‌های آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل می‌دهند: «آرش صلاحی نژاد، مهدی یوسفی، جواد امیری سرخی، مهدی خدابخشی، میرهاشم حسینی، مهدی جلالی، امیرمحمد بخشی، پوریا عرفانیان، عرفان ناظمی، امیرحسین ساسان، امیرحسین محمدخانلو، محمدحسین پلنگ‌افکن، ابراهیم صفری، سعید رجبی، مرتضی شیری، محمدرضا خانی، محمدرضا هادیان، سجاد مردانی، احمد محمدی، سروش احمدی، محمدسالار وحیدی، آرمین هادی‌پور، عرفان حیدری، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی و فرزان عاشورزاده».
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای پنجم لغایت هفتم خردادماه سال جاری و به میزبانی کشور ویتنام برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندو ایران علاوه بر شش وزنی که در این مسابقات برگزار می‌شود، بنابر قوانین فدراسیون جهانی تکواندو می‌تواند از هفت سهمیه دیگر که تکواندوکاران ایران در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کرده‌اند، استفاده کرده و با 13 تکواندو‌کار به این مسابقات اعزام شوند.

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.