نشست توجیهی رسانه ای بازیهای آسیایی 2018جهت هماهنگی بیشتر نمایندگان خبری کشورهای مختلف شرکت کننده در بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد

نشست توجیهی رسانه ای بازیهای آسیایی 2018جهت هماهنگی بیشتر نمایندگان خبری کشورهای مختلف شرکت کننده در بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد
این نشست با حضور نمایندگان رسانه های کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیایی و همچنین نمایندگانی از آژانسهای خبری سراسر دنیا در هتل بوربودور جاکارتا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست مسئولین بخشهاس مختلف کمیته برگزاری بازیهای از جمله کمیته اسکان،حمل و نقل،صدور کارت شناسی، رادیو و تلویزیون،عکاسان،مراسمها(افتتاحیه و اختتامیه)،اینترنت،لجستیک و....گزارشات کاملی را برای شرکت کنندگان ارایه کردند.

در ابتدای این نشست اریک توهیر رییس ستاد برگزاری بازیها ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان ابراز امیدواری کرد تا اندونزی بتواند میزبان مناسبی برای این دوره از بازیها بوده و خاطرات خوبی را برای تمام شرکت کنندگان ایجاد نماید.

وی در ادامه به آماده بودن اکثر سالنها و مکانهای مربوط به میزبانی بازیها اشاره کرد و گفت خوشبختانه با همکاری خوب اعضای ستاد برگزاری در کمیته های مختلف در حالیکه 138 روز زمان داریم می توانیم اعلام کنیم مشکل خاصی نداریم و قطعا تمام اقدامات طبق برنامه ریزی صورت رفته بطور کامل اجرا خواهد شد.

مالک باشگاه اینتر تنها چالش موجود را ترافیک جاکارتا اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری خوب مردم خونگرم این شهر این مشکل را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

وی به تقویت سیستم حمل و نقل عمومی و تجهیز این بخش برای یاری رسانی به شرکت کنندگان در بازیها اشاره نمود و ابراز داشت که این سرمایه گذاری یادگاری بازیهای اسیایی 2018 برای این شهر پر جمعیت خواهد بود.

در ادامه نشست مسئولین کمیته های مختلف ستاد برگزاری بازیها با ارایه گزارشهای تصویری و پاور پوینت،اطلاعات کاملی از فعالیتهای انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته برای مدت زمان پیش رو تا زمان استارت بازیهای ارایه دادند.

فردا و در ادامه این نشست نمایندگان شرکت کننده در تور بازدید از دهکده ورزشکاران ورزشگاه،افتتاحیه و سالنهای در نظر گرفته شده برای میزبانی رشته های مختلف بازیها که در جاکارتا قرار دارند شرکت خواهند کرد.

در این نشست نمایندگانی از کمیته های ملی المپیک و رسانه های ایران،قطر،عربستان،پاکستان،فلسطین،لائوس،ژاپن ،چین، تایوان ،ترکمنستان ،کویت قطر ،تایلند، کره، ازبکستان، قزاقستان، لائوس ،ویتنام ،ماکائو ،فیلیپین ،سنگاپور ،عمان، مالزی و برخی کشورهای دیگر آسیا و همچنیین رابطین خبری رسانه های آمریکایی، اروپایی از جمله رویترز، آسوشیتد پرس،خبرگزاری فرانسه نیر بصورت مستقل و جهت رایزینی برای پوشش خبری بازیها حضور یافته بودند.

بازیهای آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی مرداد ماه سالجاری در 40 رشته ورزشی و در شهرهای جاکارتا ،حومه جاکارتا و پالم بانگ برگزار خوهد شد و پیش بینی می شود کشورمان با کاروانی حدود 330 ورزشکار در آن حضور یابد.

 

 

 

 

۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ۲۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.