برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی جهان صورت می‌گیرد؛آغاز دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان

برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی جهان صورت می‌گیرد؛آغاز دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان
دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان در دو گروه دختران و پسران به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2018، از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2018 آماده می‌کنند، مرحله جدید تمرینات خود در سال 1397 را از صبح دیروز در فدراسیون تکواندو آغاز می‌نمایند.
نوجوانان دختر با ترکیب مهلا مومن زاده در وزن 44- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 63+ کیلوگرم در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان شرکت خواهند کرد.
همچنین مبینا کلی‌وند در وزن 42- کیلوگرم، مریم حاج علیزاده در وزن 44- کیلوگرم، مهلا مومن زاده در وزن 46- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، کوثر اساسه در وزن 52- کیلوگرم، مبینا شاکری در وزن 55- کیلوگرم، مهسا کیادلیری در وزن 59- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم، آناهیتا توکلی در وزن 68- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 68+ کیلوگرم اعضای تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می دهند که تمرینات خود را از سر می‌گیرند.
هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده دارند.







اما نوجوانان پسر نیز با ترکیب حامد اصغری در وزن 63- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم و محمد خانی در وزن 73+ کیلوگرم نفرات شرکت کننده در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان هستند.

حسین لطفی در وزن 45- کیلوگرم، محمد رستم نژاد در وزن 48- کیلوگرم، امیر ولی‌پور در وزن 51- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 55- کیلوگرم، حامد اصغری در وزن 59- کیلوگرم، عرفان مرادی در وزن 63- کیلوگرم، محمد مهدی عمادی در وزن 68- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم، محمدعلی خسروی در وزن 78- کیلوگرم و نیما مهرعلی در وزن 78+ کیلوگرم نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان هستند که از فردا تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 با هدایت محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان زیر نظر وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

۵ فروردین ۱۳۹۷ ۰۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.