تیم ملی کوراش نایب قهرمان آسیا شد

تیم ملی کوراش نایب قهرمان آسیا شد
ملی پوشان کوراش کشورمان با کسب 3نشان طلا، 3نقره و 2برنز نایب قهرمان آسیا شدند.

ه گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای کوراش قهرمانی قاره کهن در شرایطی امروز شنبه 4فروردین ماه به میزبانی کشور هندوستان به پایان رسید که نمایندگان شایسته کشورمان با کسب 3نشان طلا، 3نقره و 2برنز عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را از آن خود کردند، ازبکستان قهرمان شد و تیم میزبان برسکوی سوم ایستاد.
الیاس علی اکبری، محمد ملک محمدی و جعفر پهلوانی طلایی های کاوران کشورمان بودند، امید تیزتک، قاسم احدی و محمد علی ذاکری به نشان نقره یافتند و مهتاب باغچقی و زهرا باقری صاحب گردن آویز برنز شدند.
در جدول 15 نفره وزن منهای 81 کیلوگرم الیاس علی اکبری قهرمان شد و امید تیزتک دیگر نماینده کشورمان در این وزن بر سکوی دوم ایستاد.
در وزن منهای 90 کیلوگرم و در فینال تمام ایرانی روز نخست محمد ملک محمدی به نشان طلا رسید و قاسم احدی دوم شد، در این وزن 10ورزشکار حضور داشتند.
در جدول 7نفره وزن به اضافه 90کیلوگرم جعفر پهلوانی بر سکوی نخست ایستاد و محمد علی ذاکری در جای دوم قرار گرفت.
در بخش زنان در وزن منهای 70 کیلوگرم نیز مهتاب باغچقی صاحب گردن آویز برنز شد و زهرا باقری نماینده وزن منهای 78 کیلوگرم کشورمان بر سکوی سوم ایستاد.
بهزاد وحدانی و جعفر فیروز آبادی در وزن منهای 66 کیلوگرم، طاهره آذرپیوند و فاطمه شبانی در وزن منهای 52کیلوگرم، زهرا نادری و آذر کولیوند نمایندگان وزن منهای 63 کیلوگرم و لیلا چغلوند دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای 78 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

۵ فروردین ۱۳۹۷ ۰۸:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.