به منظور حضور در اردوی تمرینی فرم‌های جدید پومسه؛8 نماینده کشورمان راهی کره‌جنوبی می‌شوند

به منظور حضور در اردوی تمرینی فرم‌های جدید پومسه؛8 نماینده کشورمان راهی کره‌جنوبی می‌شوند
8 نماینده کشورمان به منظور حضور در اردوی تمرینی ‌فرم‌های جدید پومسه، فردا (دوشنبه – 28 اسفندماه) راهی "موجو" کره‌جنوبی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو از سال 2016 بخش فرم های جدید پومسه در دستور کار این فدراسیون قرار گرفته و به همین منظور تاکنون سمینار و دوره‌های بین‌المللی زیادی برای هماهنگی هرچه بیشتر این بخش در سراسر دنیا برگزار شده است.
فدراسیون تکواندو کشورمان نیز با هماهنگی های صورت گرفته مردادماه سال جاری میزبان این دوره در ایران بود و نفرات شرکت‌‌کننده به صورت تئوری و عملی فرم‌های جدید پومسه را آموزش دیدند.
با توجه به اهمیت این موضوع فدراسیون جهانی اردوی تمرینی را به منظور آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر در نظر گرفته و از هر کشور 6 پومسه‌رو و دو مربی را برای شرکت در این اردو دعوت کرده است.
مهدی جمالی، امیررضا مهربان و کوروش بختیار با هدایت مهدی صمدیان تبار در گروه مردان و مرجان سلحشوری، فاطمه حسام ونگین گیل سمایی با هدایت فاطمه اسدپور در گروه زنان در این اردو حضور پیدا می‌کنند.
گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.