نایب قهرمانی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی عمان

نایب قهرمانی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی عمان
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر آلمان به مقام نایب قهرمانی تور جهانی عمان دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نهایی تور جهانی تک ستاره عمان عصر امروز (شنبه) با دو دیدار در زمین های ساحلی شهر مصنعه پیگیری شد.
در دیدار رده بندی و از ساعت 14 و 30 دقیقه تیم های ایتالیا و عمان به مصاف یکدیگر رفتند که آندرتا و آبیاتی ملی پوشان ایتالیایی دو بر صفر مقابل میزبان (عمان) به پیروزی رسیدند و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.
تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) نیز در دیدار نهایی این رقابت ها به مصاف آلمان (برگمن -هارمس) رفت و دو بر صفر مغلوب این تیم شد.
ملی پوشان ایران در دو ست متوالی با امتیازهای  21 بر 18 و 21 بر 11 نتیجه را به آلمان واگذار کردند تا به نخستین مدال نقره خود در تور جهانی دست یابند و پاداش 700 دلاری مسابقات را به دست آورند.
سالمی و رئوفی در مرحله گروهی موفق به شکست تیم های عمان و سوئیس شدند تا به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. ملی‌پوشان ایران در مسابقه سوم خود موفق به شکست دانمارک شدند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابند.
ملی‌پوشان ساحلی ایران که مدال برنز تور جهانی مراکش را نیز در پرونده کاری خود دارند، در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست عمان میزبان این رقابت ها شدند و به دیدار نهایی راه یافتند.
تیم‌های ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) نیز در این رقابت ها حضور داشتند که با پذیرش شکست برابر حریفان در مرحله یک چهارم نهایی و قرار گرفتن در رتبه های پنجم تا هشتم تور جهان عمان، پاداش 300 دلاری را از آن خود کردند.
رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.