سرمربی تیم ملی تیراندازی جوانان:امید زیادی به کسب مدال از سوی تیراندازن در گوانگژو داریم

سرمربی تیم ملی تیراندازی جوانان:امید زیادی به کسب مدال از سوی تیراندازن در گوانگژو داریم
نتایج تیم ملی تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی در مسابقات آسیایی قطر خیره کننده بود بطوریکه امید ما را برای کسب مدال در بازیهای گوانگژو بیشتر کرد.

یوسف آجرلو، مسئول کمیته استعداد یابی تیراندازی و سرمربی تیم ملی جوانان ونوجوانان در ادامه به سایت کمیته ملی المپیک گفت: پس از سالهای طولانی نه فقط ایران بلکه کشورهای غرب آسیا خوشحال شدند از اینکه کشوری از این منطقه به جمع مدعیان تیراندازی با تپانچه بادی آسیا پیوست چرا که تا بحال تمام مدالهای این قسمت متعلق به کشورهای شرق آسیا بود.
وی ادامه داد:حضور و عملکرد تیراندازان جوان کشورمان در مسابقات قطر بسیار امیدوار کننه بود بطوریکه لازلو مربی خارجی تیم ملی در نظر دارد تعدادی از این بازیکنان جوان را در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان برای بازیهای کشورهای اسلامی و چند مسابقاه برون مرزی دیگر قرار دهد.
آجورلو در پایان تصریح کرد:سرمایه گذاری بر روی این رشته پر مدال جواب داده و با زحمات رئیس فدراسیون و حمایتهای سازمان و کمیته  ملی المپیک می توانیم برای نخستین بار در بازیهای گوانگژو مدال کسب کنیم چرا که جدای از کسب 4 مدال تعدادی از تیراندازان ما به فینال مسابقات قطر راه یافتند ولی مدال نگرفتند این امر نشان می دهد می توان در صورت ادامه حضور در مسابقات برون مرزی و کسب تجربه برمدال آوری تیراندازی در بازیهای آسیایی امیدوار بود.

۱۴ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.