دیدار رئیس اتحادیه جهانی سه گانه با دکتر صالحی امیری

دیدار رئیس اتحادیه جهانی سه گانه با دکتر صالحی امیری
"ماریسول کاسادو" رئیس اتحادیه جهانی سه گانه و عضو اجرایی کمیته بین المللی المپیک عصر امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دیدار با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد که در ابتدا صالحی امیری ضمن خیر مقدم به رئیس اتحادیه جهانی سه گانه ابراز داشت:آقای صبور از مدیران زحمتکش ورزش کشور بوده که البته سابقه مدیریتی جنگی نیز داشته و مردم کشور ما همواره به مدیران جنگی که از کشورشان در برابر دشمنان دفاع کرده اند احترام زیادی قائل هستند.
وی ادامه داد:جامعه ایرانی بسیار جوان و با انگیزه است که به نشاط اجتماعی نیاز دارد و ورزش یکی از مهمترین مقوله هایست که در بین مردم و حتی دور ترین روستاهای ما نیز گسترش یافته است و ایران با توجه به اقلیم جغرافیایی،شرایط بسیارخوبی برای رشد و گسترش ورزش سه گانه در بین مردم و جوانان دارد.
صالحی گفت:بخصوص که ورزشکاران این رشته ورزشی بخاطر ویژگیهای خاص آن می توانند حتی در گروه های امداد و نجات برای کمک به مردم در مواقع بحرانی همچون سیل و یا زلزله  حامی و کمک حال مردم و آسیب دیدگان باشند.
رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:نگاه ما به سه گانه توام با آینده نگری و سرمایه ای است و چون در رشته های دوچرخه سواری،شنا و دوومیدانی زمینه های فعالیتی خوبی داریم می توانیم با حمایت فدراسیون جهانی موفق تر از گذشته در  گسترش سه گانه حرکت نماییم.
سپس سجادی ضمن توجه به اهمیت ورزش سه گانه و گسترش آن در جهان خاطرنشان کرد:سه گانه طرفدران بسیاری در سطح جهان برای خود پیدا کرده و با توجه به برنامه های این اتحادیه جهت گسترش آن درمیان دیگر کشورها،قطعا افزایش سهمیه 150 ورزشکار سه گانه در بازیهای المپیک کمک بسزایی  به اتحادیه جهانی در دستیابی به این هدف می نماید.
ماریسول کاسادو رئیس اتحادیه جهانی ضمن قدردانی از دیداربا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ابراز داشت:از اینکه به ایران سفر کردم بسیار خوشحالم بخصوص که با سفر به اصفهان و بازدید از امکانات این شهر باید بگویم کشور زیبایی دارید.
رئس اتحادیه جهانی سه گانه تصریح کرد:ارتباط خوبی با فدراسیون سه گانه شما داریم و آقای صبور زحمات زیادی برای این رشته کشیده اند البته برنامه های ویژه ای برای ارتقا رنکینگ و سامان بخشیدن به ورزشکاران این رشته و افزایش کشورهای حاضر در المپیک داریم.
وی ادامه داد:یکی از مهمترین برنامه های اتحادیه جهانی اینست که تمامی کشورهای عضو اتحادیه جهانی حضور در بازیهای المپیک را تجربه کرده باشند و حتی برای افزایش جذابیت آن در بازیهای المپیک 2020 میکس را به آن اضافه کردیم.
در خاتمه محمد علی صبور رئیس فدراسیون سه گانه کشورمان ضمن تقدیر از حمایت های کمیته ملی المپیک ابراز داشت:خانم کاسادو در 10 سال گذشته که مسئولیت این اتحادیه جهانی را بر عهده گرفتند کارهای بزرگی برای رشد و ارتقا این رشته در عرصه جهانی انجام دادند بطوریکه وقتی برای ریاست این اتحادیه کاندیدا شدند هیچ فرد دیگری کاندیدا نشد.


۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.