در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی؛دکتر سلطانی فر: برای تیم ملی امید فوتبال برنامه ریزی 3 ساله تا المپیک 2020 داریم

در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی؛دکتر سلطانی فر: برای تیم ملی امید فوتبال برنامه ریزی 3 ساله تا المپیک 2020 داریم
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی به رییس فدراسیون فوتبال توصیه کرد تیمی جوان با هدف گذاری بلند مدت به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در این جلسه با تاکید به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از تیم فوتبال اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: مسئولیت صفر تا صد تیم امید برای این مسابقات با فدراسیون فوتبال است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: جوانان بسیار خوبی در فوتبالمان داریم و هدف گذاری این تیم باید بازی های المپیک 2020 توکیو باشد تا با برنامه ریزی 3 ساله بعد از 44 سال هم به المپیک صعود کنیم و هم نتایج خوبی بگیریم.
وزیر ورزش و جوانان بازی های آسیایی را فرصت بزرگی برای مربیان، بازیکنان، و فدراسیون فوتبال ایران دانست و خطاب به تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: برنامه ریزی جدی و بلندمدت خود را برای تیم ملی امید هم اکنون شروع کنید تا بعد از بازی های المپیک 2020 این تیم بتواند استخوان بندی اصلی تیم ملی بزرگسالان را تشکیل دهد و آینده فوتبال ما را تضمین کند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.