در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی؛شاهرخ شهنازی: حدود 330 ورزشکار به بازی های آسیایی اعزام میشوند

در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی؛شاهرخ شهنازی: حدود 330 ورزشکار به بازی های آسیایی اعزام میشوند
صبح امروز جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی به ریاست وزیر ورزش و جوانان و با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته،نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا،داور زنی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سایر مسئولین در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان شاهرخ شهنازی پس از پایان این جلسه گفت: تقریبا وضیت نهایی تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بعد از جلسات متعدد با فدراسیون های ورزشی مشخص شده است.
سخنگوی کمیته ملی امپیک ادامه داد: از این تعداد حدود 100 ورزشکار زن و حدود 230 نفر مرد در قالب 25 فدراسیون ورزشی به بازی های آسیایی اعزام می شوند که البته ممکن است این اعداد تا 5 درصد دچار تغییرات شود.
شهنازی در پایان تاکید کرد: بنای ما بر این است که کاروان کیفی به جاکارتا اعزام کنیم و پیش بینی هایی هم در خصوص مجموع مدال ها داریم اما اعلام نظر نهایی در این خصوص بعد از جلسات نهایی با سایر فدراسیون ها انجام می شود.

۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.