رضازاده: رقابت اصلی ایران با چین و قزاقستان است / تمام کشورها با نفرات اصلی و قدرتمند خود آمده اند

رضازاده: رقابت اصلی ایران با چین و قزاقستان است / تمام کشورها با نفرات اصلی و قدرتمند خود آمده اند
مدیر تیمهای ملی وزنه برداری گفت: سطح رقابتهای آسیایی امسال به دلیل حضور قدرتمند کشورها بسیار بالاست و مطمئنا راه سختی برای کسب یکی از سکوهای قهرمانی در پیش داریم.

حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی وزنه برداری در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: همیشه اولین مسابقات قاره ای و جهانی بعد از المپیک از سطح بسیار بالایی برخوردار است و کشورها چهره های جوان و قدرتمند خود را به میدان می فرستند تا ضمن ارزیابی وضعیت رقیبان ، برنامه ریزی لازم برای سه سال آینده و المپیک پیش رو را بعمل آورند.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات آسیایی نیز همه کشورها با قدرت تمام پای به میدان گذاشته اند و میدانی سخت و نفس گیر را رقم خواهند زد. در این بین رقابت اصلی ما با کشور میزبان و چین خواهد بود که هر دو بهترین ها و ملی پوشان المپیکی خود را در اختیار دارند.
رضازاده به وضعیت ملی پوشان کشورمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هر 8 ملی پوش کشورمان بدون مصدومیت و مشکلی خاص در اوج آمادگی به سر می برند و آماده اند تا  با رقیبان آسیایی خود مصاف نمایند. اولین ملی پوشان کشورمان نیز تقیان و دارابیگی هستند که بعد از ظهر فردا به روی تخته می روند.
وی در ادامه اظهار داشت: در دسته 77 کیلوگرم 14 وزنه بردار حضور دارند که  2 وزنه بردار چینی و نمایندگانی از کره شمالی و قزاقستان حریفان اصلی وزنه برداران ایران هستند.باید منتظر بمانیم و ببینیم که تقیان و دارابیگی از آمادگی و تجربیات خود چگونه استفاده می کنند ضمن اینکه من و دیگر مربیان نیز نهایت تلاش خود را برای انتخاب بهترین وزنه ها انجام خواهیم داد.
سرمربی تیم ملی کشورمان باتاکید بر این نکته که هدفمان از حضور در این دوره از مسابقات صرفا قهرمانی و مدال آوری نیست گفت: همانطور که گفتم این مسابقه بعنوان اولین میدان بعد از المپیک پایه و مبنای برنامه ریزی و روند فعالیتمان برای بازیهای آسیایی گوانگ جو و المپیک لندن می باشد. لذا باید بسیار محتاطانه و با برنامه به ارزیابی شرایط داشته های خود و همچنین حریفان بپردازیم و مطمئنا در این بین رقابت و کسب افتخار نیز در دستور کار تیم قرار گرفته اما هدف فقط و فقط ارزیابی و برنامه ریزی است.
وی یادآور شد: ملی پوشان هر روز یک مرحله تمرین منظم و ویژه را در دستور کار دارند تا ضمن حفظ آمادگی، شرایط وزنی خود را نیز کنترل نمایند. خوشبختانه هیچ کدام از نفرات تیم با مشکل اضافه وزن روبرو نیستند و با خیالی آسوده می توانند مهیای رقابت با حریفان شوند.
وی در پایان گفت: ترکیب نهایی تیم اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانی کره(اولین میدان کسب سهمیه المپیک) از دل این مسابقات ، قهرمانی جوانان جهان و همچنین رکوردگیری هایی که از بهترینهای کشور در تهران بعمل خواهد آمد انتخاب خواهد شد که این موضوع اولویت برنامه هایمان را در بازگشت به خود اختصاص می دهد.
گفتنی است، رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا زا صبح روز گذشته در شهر تولدی کوگان قزاقستان آغاز شده و جمعه با برگزاری دیدارهای دسته فوق سنگین به اتمام خواهد رسید.

 

 

۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.