سرمربی تیم ملی کوراش:مسابقات هند تدارکاتی خوبی برای بازیهای آسیایی جاکارتا خواهد بود

سرمربی تیم ملی کوراش:مسابقات هند تدارکاتی خوبی برای بازیهای آسیایی جاکارتا خواهد بود
تیم ملی کوراش مردان در 4 وزنی که عازم بازیهای آسیایی جاکارتا می شود راهی رقابتهای قهرمانی آسیا در هند خواهند شد.

خسرو دلیر سرمربی تیم ملی کوراش مردان به روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت:تیم ملی کوراش مردان تاکنون سه مرحله اردو را در شهرهای بجنورد،یزد و مجموعه ورزشی انقلاب تهران پشت سر گذاشته و مرحله چهارم اردو هم از روز شنبه 19 اسفند ماه در مشهد برگزار می شود تا در نهایت راهی رقابتهای قهرمانی آسیا شویم.
وی ادامه داد:رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا دوم فروردین ماه در 7 وزن و به میزیانی هند برگزار می شود که البته ما در چهار وزنی که در بازیهای آسیایی جاکارتا هم این اوزان حضور دارند در این رقابتها نماینده خواهیم داشت که در هر وزن دو نفر راهی مسابقات هند می کنیم.
دلیر خاطر نشان کرد:هدف اصلی ما موفقیت در بازیهای آسیایی جاکارتا بوده و بعد از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا در هند که تدارکاتی خوبی برای ملی پوشان ما خواهد بود در نظر داریم تا قبل از اعزام به بازیهای آسیایی کوراش کاران را به دو اردوی مشترک برون مرزی بفرستیم.
سرمربی کوراش مردان تصریح کرد:بعد از اتمام رقابتهای قهرمانی آسیا در هند و تا زمان شروع بازیهای آسیایی 2018 در کشورهای اندونزی،گرجستان،ازبکستان و ترکمنستان اردو و مسابقات مشترکی برگزار می شود که در نظر داریم در دو اردوی مشترک فوق شرکت کنیم تا تیم ملی کوراش مردان با آمادگی بیشتری راهی بازیهای آسیایی جاکارتا شود.

۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.