جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی؛تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی؛تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز اعضای تیم ملی پاراتکواندو تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هوگوپوشان اردونشین تیم ملی پاراتکواندو که سه رویداد مهم و بین المللی قهرمانی آفریقا، قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا را در سال آینده پیش رو دارند، صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر مهدی احمدی مربی این تیم به تمرین پرداختند.
مهدی احمدی مربی این تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص تمرینات این ملی پوشان گفت : به دلیل نداشتن مسابقات گرند پری در رشته ورزشی پاراتکواندو، تکواندو کاران کشورهای مختلف برای افزایش امتیاز و بالا بردن رنکینگ خود برای حضور در پارالمپیک، از سوی فدراسیون جهانی پاراتکواندو اجازه حضور در مسابقات دیگر قاره ها را دارند
وی ادامه داد: به همین دلیل هوگوپوشان پاراتکواندو ایران نیز فروردین ماه 1397 جهت کسب امتیاز عازم مراکش محل برگزاری مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آفریقا خواهند شد.
احمدی افزود: پس از مسابقات آفریقا، اعضای این تیم برای حضوری قدرتمند عازم مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا خواهند شد که این مسابقات خرداد ماه سال آینده و به میزبانی ویتنام برگزار می شود.  
لازم به ذکر است شرکت و کسب مقام نخست در مسابقات قاره آسیا برای پارا تکواندوکاران ایران40 امتیاز پارالمپیکی را در پی دارد که سقف این امتیازات درمسابقات دیگر قاره ها به 20 امتیاز تقلیل می یابد.
مهدی پور رهنما، سعید صادقیان پور، اصغر عزیزی، جعفر محمودزاده، احمد نریمانی، عمران رحمان اف، مهدی کردلو، محمد رضا شعبانی، علیرضا بخت، عبدالمحمد شادمان، حامد حق شناس و فرید کرم خانی اعضای تیم ملی پاراتکواندو را تشکیل می دهند که تمرینات خود را در محل فدراسیون جانبازان و زیر نظر پیام خانلرخانی سرمربی و مهدی احمدی مربی این تیم برگزار می کنند.

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.